Daar ben ik weer. Een paar dagen werkte het prima.
mijn pagina, bij een host werd eerst niet geladen. (www.m219.nl)
Na een reboot van de modem via Ziggo werkte het opeens wel.
Echter na het even uitzetten van de Cloud Key werkt het niet meer.
Ik merk nu op dat ik ook geen goede tracert kan uitvoeren. Zie hieronder.
Pingen gaat prima.
C:\Users\jackv>tracert 8.8.8.8
Tracing route to dns.google [8.8.8.8]
over a maximum of 30 hops:
1 <1 ms <1 ms <1 ms ubnt [192.168.1.1]
2 * * * Request timed out.
3 13 ms 11 ms 8 ms amr-rc0011-cr102-et86-251.core.as9143.net [213.51.202.5]
4 9 ms 10 ms 9 ms asd-tr0021-cr101-be154-10.core.as9143.net [213.51.158.102]
5 18 ms 13 ms 10 ms nl-ams14a-ri1-ae51-0.core.as9143.net [213.51.64.186]
6 17 ms 9 ms 9 ms 74.125.146.228
7 13 ms 12 ms 17 ms 108.170.241.161
8 10 ms 10 ms 18 ms 142.251.48.177
9 19 ms 10 ms 8 ms dns.google [8.8.8.8]
Trace complete.
C:\Users\jackv>tracert ns.google.com
Tracing route to ns.google.com [216.239.32.10]
over a maximum of 30 hops:
1 <1 ms <1 ms <1 ms ubnt [192.168.1.1]
2 * * * Request timed out.
3 11 ms 10 ms 9 ms amr-rc0011-cr102-et86-251.core.as9143.net [213.51.202.5]
4 10 ms 11 ms 10 ms asd-tr0021-cr101-be154-10.core.as9143.net [213.51.158.102]
5 8 ms 11 ms 17 ms nl-ams14a-ri1-ae51-0.core.as9143.net [213.51.64.186]
6 10 ms 11 ms 10 ms 10ge-1-4.cr1.ams2.baseip.com [213.46.182.22]
7 11 ms 26 ms 11 ms 108.170.241.161
8 12 ms 11 ms 10 ms 108.170.241.172
9 18 ms 11 ms 10 ms 216.239.41.49
10 13 ms 12 ms 17 ms 72.14.238.243
11 17 ms 13 ms 14 ms 216.239.58.181
12 * * * Request timed out.
13 * * * Request timed out.
14 * * * Request timed out.
15 * * * Request timed out.
16 * * * Request timed out.
17 * * * Request timed out.
18 * 11 ms 12 ms ns1.google.com [216.239.32.10]
C:\Users\jackv>tracert www.m219.nl
Tracing route to m219.nl [142.132.199.135]
over a maximum of 30 hops:
1 <1 ms <1 ms <1 ms ubnt [192.168.1.1]
2 * * * Request timed out.
3 11 ms 10 ms 11 ms amr-rc0011-cr102-et86-251.core.as9143.net [213.51.202.5]
4 9 ms 15 ms 9 ms asd-tr0021-cr101-be154-10.core.as9143.net [213.51.158.102]
5 15 ms 9 ms 9 ms nl-ams04a-ri3-ae51-0.core.as9143.net [213.51.64.194]
6 9 ms 9 ms 16 ms 213.46.182.186
7 26 ms 19 ms 18 ms ae6-2011.nbg40.core-backbone.com [80.255.14.246]
8 23 ms 17 ms 18 ms core-backbone.hetzner.com [5.56.20.254]
9 31 ms 27 ms 19 ms core24.fsn1.hetzner.com [213.239.252.234]
10 21 ms 19 ms 20 ms ex9k1.dc17.fsn1.hetzner.com [213.239.229.46]
11 19 ms 19 ms 19 ms web1.loghierin.nl [142.132.199.135]
Trace complete.
Tot nu toe hebben wij de gehele set-up opnieuw geïnstalleerd, dit mocht niet baten.
Zover wij kunnen zien staan alle instellingen goed.
Ook het voor de zoveelste keer rebooten van de modem geeft geen oplossing.
Heeft iemand nog suggesties ?
mijn pagina, bij een host werd eerst niet geladen. (www.m219.nl)
Na een reboot van de modem via Ziggo werkte het opeens wel.
Echter na het even uitzetten van de Cloud Key werkt het niet meer.
Ik merk nu op dat ik ook geen goede tracert kan uitvoeren. Zie hieronder.
Pingen gaat prima.
C:\Users\jackv>tracert 8.8.8.8
Tracing route to dns.google [8.8.8.8]
over a maximum of 30 hops:
1 <1 ms <1 ms <1 ms ubnt [192.168.1.1]
2 * * * Request timed out.
3 13 ms 11 ms 8 ms amr-rc0011-cr102-et86-251.core.as9143.net [213.51.202.5]
4 9 ms 10 ms 9 ms asd-tr0021-cr101-be154-10.core.as9143.net [213.51.158.102]
5 18 ms 13 ms 10 ms nl-ams14a-ri1-ae51-0.core.as9143.net [213.51.64.186]
6 17 ms 9 ms 9 ms 74.125.146.228
7 13 ms 12 ms 17 ms 108.170.241.161
8 10 ms 10 ms 18 ms 142.251.48.177
9 19 ms 10 ms 8 ms dns.google [8.8.8.8]
Trace complete.
C:\Users\jackv>tracert ns.google.com
Tracing route to ns.google.com [216.239.32.10]
over a maximum of 30 hops:
1 <1 ms <1 ms <1 ms ubnt [192.168.1.1]
2 * * * Request timed out.
3 11 ms 10 ms 9 ms amr-rc0011-cr102-et86-251.core.as9143.net [213.51.202.5]
4 10 ms 11 ms 10 ms asd-tr0021-cr101-be154-10.core.as9143.net [213.51.158.102]
5 8 ms 11 ms 17 ms nl-ams14a-ri1-ae51-0.core.as9143.net [213.51.64.186]
6 10 ms 11 ms 10 ms 10ge-1-4.cr1.ams2.baseip.com [213.46.182.22]
7 11 ms 26 ms 11 ms 108.170.241.161
8 12 ms 11 ms 10 ms 108.170.241.172
9 18 ms 11 ms 10 ms 216.239.41.49
10 13 ms 12 ms 17 ms 72.14.238.243
11 17 ms 13 ms 14 ms 216.239.58.181
12 * * * Request timed out.
13 * * * Request timed out.
14 * * * Request timed out.
15 * * * Request timed out.
16 * * * Request timed out.
17 * * * Request timed out.
18 * 11 ms 12 ms ns1.google.com [216.239.32.10]
C:\Users\jackv>tracert www.m219.nl
Tracing route to m219.nl [142.132.199.135]
over a maximum of 30 hops:
1 <1 ms <1 ms <1 ms ubnt [192.168.1.1]
2 * * * Request timed out.
3 11 ms 10 ms 11 ms amr-rc0011-cr102-et86-251.core.as9143.net [213.51.202.5]
4 9 ms 15 ms 9 ms asd-tr0021-cr101-be154-10.core.as9143.net [213.51.158.102]
5 15 ms 9 ms 9 ms nl-ams04a-ri3-ae51-0.core.as9143.net [213.51.64.194]
6 9 ms 9 ms 16 ms 213.46.182.186
7 26 ms 19 ms 18 ms ae6-2011.nbg40.core-backbone.com [80.255.14.246]
8 23 ms 17 ms 18 ms core-backbone.hetzner.com [5.56.20.254]
9 31 ms 27 ms 19 ms core24.fsn1.hetzner.com [213.239.252.234]
10 21 ms 19 ms 20 ms ex9k1.dc17.fsn1.hetzner.com [213.239.229.46]
11 19 ms 19 ms 19 ms web1.loghierin.nl [142.132.199.135]
Trace complete.
Tot nu toe hebben wij de gehele set-up opnieuw geïnstalleerd, dit mocht niet baten.
Zover wij kunnen zien staan alle instellingen goed.
Ook het voor de zoveelste keer rebooten van de modem geeft geen oplossing.
Heeft iemand nog suggesties ?
Laatst bewerkt: