Vanmorgen stroomstoring, kan gebeuren.
UPS ving dit netjes op en na 2 minuten schakelt mijn NAS uit en daarna gaat de stroom van mijn Unifi apparatuur af.
30 minuten later was de stroom terug en alles weer vanzelf in werking, handig.
Zie ik later dat mijn CloudKey Gen2 niet blauw oplicht maar wit.
Trek de netwerkkabel er eens uit en dat ding is direct uit?
Ik dacht deze bij stroomuitval netjes afsloot?
Zet hem weervaan en krijg “boot failure”....
Schijf defect?
Wil niet meer opstarten van de standaard 1TB schijf.
Andere schijf erin en CloudKey start gewoon op.
Van de “defecte” schijf de laatste backup gehaald, dat kon dus wel gewoon.
Data teruggezet, meteen maar alle updates gedaan.
Lokale gebruikers werkte niet meer? Vreemd.
Maar de remote user kon er gelukkig wel in.
Toch maar even contact opnemen met UI over die batterij en waarom de schijf niet meer kan booten.
UPS ving dit netjes op en na 2 minuten schakelt mijn NAS uit en daarna gaat de stroom van mijn Unifi apparatuur af.
30 minuten later was de stroom terug en alles weer vanzelf in werking, handig.
Zie ik later dat mijn CloudKey Gen2 niet blauw oplicht maar wit.
Trek de netwerkkabel er eens uit en dat ding is direct uit?
Ik dacht deze bij stroomuitval netjes afsloot?
Zet hem weervaan en krijg “boot failure”....
Schijf defect?
Wil niet meer opstarten van de standaard 1TB schijf.
Andere schijf erin en CloudKey start gewoon op.
Van de “defecte” schijf de laatste backup gehaald, dat kon dus wel gewoon.
Data teruggezet, meteen maar alle updates gedaan.
Lokale gebruikers werkte niet meer? Vreemd.
Maar de remote user kon er gelukkig wel in.
Toch maar even contact opnemen met UI over die batterij en waarom de schijf niet meer kan booten.