AP niet zichtbaar in cloudkey

B

Boxster

Guest
Onlangs een AP geïnstalleerd met behulp van de app. Werk allemaal super en instellingen zijn mer de app ook goed te wijzigen. Nu heb ik een Cloud Key aangesloten op de switch en ook die werkt prima. het vreemde is dat ik de AP niet zie maar de switch wel. Alles van ubiquiti. Heeft iemand een idee hoe dit komt. In de App zie ik beide wel ( key en AP). Ook als ik de controller software op een laptop draai zie ik de AP niet. Iemand een idee of een link naar een oplossing?
 
Je hebt de AP ingesteld met de app? Als dat zo is dan zou je hem nooit zien in de cloudkey. Omdat je hem gekoppeld hebt aan je app.
Reset de AP en dan via de cloudkey verder gaan ;)

suc6
 
Inmiddels een extra AP aangeschaft. De pro. Aangesloten op de switch maar wordt niet zichtbaar.

alles opnieuw naar fabrieksinstellingen gezet. CloudKey is zichtbaar en switch ook. De AP
Geeft wit licht en heb ik ook al eens gereset maar geen resultaat.
weet iemand wat hier niet goed gaat?

ik heb nog een andere AP die werkt goed. Maar heb ik standalone in de App.

F5C31F8F-A804-489A-BE59-D56FA589AC23.png
316974E2-3E8B-454B-9F68-D1FAD4676836.png

3CCE0FDA-38AE-4913-8925-4416C8EBFB1F.png

Ook op de laptop zie ik alleen de Switch. Remote Acces staat aan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Eindelijk de oplossing gevonden. Een UTP kabel die kennelijk niet goed gemonteerd is of met een kabelbreuk. Kabel vervangen en de AP is meteen zichtbaar en netwerk werkt nu top!
 
  • Leuk
Waarderingen: PcRene en dbw
Activiteit
Er wordt op dit moment (nog) geen nieuwe reactie gepost.
  Topic Status: Hallo . Er is al meer dan 14 dagen geen nieuwe reactie meer geplaatst.
  De inhoud is mogelijk niet langer relevant.
  Misschien is het beter om in plaats daarvan een nieuw onderwerp te starten..