Hoi allemaal,
Mijn UniFi thuisnetwerk draait al jaren als een zonnetje. We wisselen binnenkort van internetprovider, maar ik zie nu dat ik niet meer kan inloggen via mijn Cloud Key gen 1.
Als ik naar https://unifi.ui.com/consoles ga, dan zie ik dat ik een abonnement kan afsluiten. Dat lijkt me niet opeens verplicht, of wel?
Als ik naar https://unifi.ui.com/network-servers ga, dan zie ik "This network server has been offline for 4 months." Maar alles werkt wel gewoon.
Ik heb de Cloud Key losgekoppeld, en na een kwartier weer ingeplugd. Het lampje brandt (knippert langzaam), maar het werkt nog steeds niet.
Vroeger stond er in dat dashboard volgens mij iets als "Discover Cloud Key", of niet? Ik zie dat nu nergens.
Ik heb ook geprobeerd om dan maar de UniFi Network application te installeren op mijn MacBook. Maar dan kom ik in een flow waarbij ik ofwel een backup van de setup moet restoren (maar er zijn blijkbaar geen backups in mijn account), of een nieuwe setup moet maken, maar er worden geen devices gedetecteerd.
Wat doe ik fout?
Met vriendelijke groet,
Chris
Mijn UniFi thuisnetwerk draait al jaren als een zonnetje. We wisselen binnenkort van internetprovider, maar ik zie nu dat ik niet meer kan inloggen via mijn Cloud Key gen 1.
Als ik naar https://unifi.ui.com/consoles ga, dan zie ik dat ik een abonnement kan afsluiten. Dat lijkt me niet opeens verplicht, of wel?
Als ik naar https://unifi.ui.com/network-servers ga, dan zie ik "This network server has been offline for 4 months." Maar alles werkt wel gewoon.
Ik heb de Cloud Key losgekoppeld, en na een kwartier weer ingeplugd. Het lampje brandt (knippert langzaam), maar het werkt nog steeds niet.
Vroeger stond er in dat dashboard volgens mij iets als "Discover Cloud Key", of niet? Ik zie dat nu nergens.
Ik heb ook geprobeerd om dan maar de UniFi Network application te installeren op mijn MacBook. Maar dan kom ik in een flow waarbij ik ofwel een backup van de setup moet restoren (maar er zijn blijkbaar geen backups in mijn account), of een nieuwe setup moet maken, maar er worden geen devices gedetecteerd.
Wat doe ik fout?
Met vriendelijke groet,
Chris