Beste forumleden,
(1) Ik heb vanmorgen per ongeluk het IP adres 192.169.1.30 van mijn UCKG+ van DHCP in Static veranderd.
Met deze domme 'actie' kan ik mijn UCKG+ niet meer benaderen. (zie bijgaande foto)
De console is nu 'offline'. (zie schermafbeelding).
Ik zie de aanwezige back up's wel, maar kan deze niet activeren om middels een back up deze actie ongedaan te maken. (zie schermafbeelding).
Vraag: Hoe kan ik dit weer op de juiste wijze oplossen?
(2) Ik merkte gisteren toen ik onderweg via mijn iPhone mijn Unifi app CloudKey Gen 2 app probeerde te openen, dat ik de melding kreeg 'Connection Failed' (zie schermafbeelding). Omdat ik in het scherm ook 'Lokaal' zag staan, heb ik gescheckt of 'Remote' in de UCKG+ is ingeschakeld en dit staat aangevinkt.
Vraag: Hoe kan ik mijn cloudkey en de unifi omgeving hier vanaf 'buiten' bereiken?
Groeten, Henk
(1) Ik heb vanmorgen per ongeluk het IP adres 192.169.1.30 van mijn UCKG+ van DHCP in Static veranderd.
Met deze domme 'actie' kan ik mijn UCKG+ niet meer benaderen. (zie bijgaande foto)
De console is nu 'offline'. (zie schermafbeelding).
Ik zie de aanwezige back up's wel, maar kan deze niet activeren om middels een back up deze actie ongedaan te maken. (zie schermafbeelding).
Vraag: Hoe kan ik dit weer op de juiste wijze oplossen?
(2) Ik merkte gisteren toen ik onderweg via mijn iPhone mijn Unifi app CloudKey Gen 2 app probeerde te openen, dat ik de melding kreeg 'Connection Failed' (zie schermafbeelding). Omdat ik in het scherm ook 'Lokaal' zag staan, heb ik gescheckt of 'Remote' in de UCKG+ is ingeschakeld en dit staat aangevinkt.
Vraag: Hoe kan ik mijn cloudkey en de unifi omgeving hier vanaf 'buiten' bereiken?
Groeten, Henk