Cloud Key traag/niet benaderbaar

Carboy

UniFier
15 jul 2021
20
0
1
Sinds ik firmware geüpdatet heb naar 7.2.92 is mijn cloud key versie 1 niet meer online benaderbaar. Dashboard laadt langzaam en de verdere keuzes zoals settings laden niet. Blauwe balk bovenin loopt maar er gebeurd niets. Ook de lay out van dashboard is totaal gewijzigd. Wat heb ik gemist?? Via de app op de mobiele telefoon werkt het wel maar traag.
 
Je hebt de netwerkapplicatie geüpdatet. Op welke versie staat het OS?

De Cloudkey al eens een tijdje stroomloos gemaakt of herstart?

Kun je iets vinden in de logbestanden?

Merk je enig performanceverlies op je AP's?

Welke AP's heb je?

Heb je nog andere Unifi apparatuur?

Welke mobiele app gebruik je?

Maakt helpen en onderzoeken nèt iets makkelijker ;)
 
Ik denk dat de database te vol is. Dus te veel historie etc. De CloudKey V1 is slechts 32 bit en heeft daardoor maar een zeer beperkte capaciteit in de Mongo database.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jheroen
Je hebt de netwerkapplicatie geüpdatet. Op welke versie staat het OS?

De Cloudkey al eens een tijdje stroomloos gemaakt of herstart?

Kun je iets vinden in de logbestanden?

Merk je enig performanceverlies op je AP's?

Welke AP's heb je?

Heb je nog andere Unifi apparatuur?

Welke mobiele app gebruik je?

Maakt helpen en onderzoeken nèt iets makkelijker ;)
Firmware 1.1.19 versie 7.2.92
Herstart 2x uitgevoerd
Geen performance verlies op AP
USG- 8 Switch en 5 AP - UAP-AC-Pro

Mobile App van Unifi werkt wel ok. via Cloud key v3

Dashboard werkt prima. Rest van de keuzes niet ook settings niet. Ik zie een totaal nieuwe lay out voor mij en sindsdien dit probleem.

Het betreft een B&B die ik op afstand moet beheren. Schermafbeelding 2022-09-10 111003.png
 
Vanuit iOS:

Settings->System->Maintenance->Backup->Restore from backup

Ahum....je zult wel een backup file veilig gesteld en bereikbaar moeten hebben 🙄. Ik krijg `m niet gedownload vanuit de iOS app zie ik.
 
Dan zou je die backup op locatie kunnen (laten) inlezen. Geen garantie maar het proberen waard. Als dat niet werkt zou je kunnen overwegen om te migreren naar een andere controller; opties genoeg. De Cloud Key Gen 1 loopt op zijn eind.
 
Dan zou je die backup op locatie kunnen (laten) inlezen. Geen garantie maar het proberen waard. Als dat niet werkt zou je kunnen overwegen om te migreren naar een andere controller; opties genoeg. De Cloud Key Gen 1 loopt op zijn eind.
Ik gebruik een CK Gen 1 en tot nut toe geen enkele probleem.
is er een reden om over te stappen naar de Gen2? Wat betekent loopt op zijn eind?