@willem-jan voor de Protect service voor de camera's.Waarom heb je een Cloudkey+ en een CGU?
Ik neem aan dat de Cloud gateway Ultra is de unifi controller is in je netwerk?
Yes, CGU is de controller.
@willem-jan voor de Protect service voor de camera's.Waarom heb je een Cloudkey+ en een CGU?
Ik neem aan dat de Cloud gateway Ultra is de unifi controller is in je netwerk?
Dat ziet er verder goed uit.
Ik heb geen keuze, denk ik. Van voren beginnen en opnieuw, stap voor stap alles aansluiten, met veel geduld.Ik zou geen reden weten dat de UCG reboot door de U7 pro of U7 pro wall. Switches kunnen er wel door gaan rebooten als de PoE belasting te groot is. Maar dat is hier niet van toepassing.
Ik heb wel eens een continue reboot van een UCG Ultra gezien toen iemand een extra kabel vanuit het Ziggo modem op een switch had gedaan (om de UCG heen). Hierdoor waren er 2 DHCP servers op het netwerk.
Je zou eens kunnen proberen alles los te koppelen en stuk voor stuk onderdelen en switches toevoegen. Dat geeft normaal wel een indicatie waar het probleem zit.
Goeie, ik heb al aan ziggo gevraagd om de installatie te komen veranderen zoals eerder genoemd, en ook om de modem te vervangen voor een SAGECOM modem.Dat ziet er verder goed uit.
Let wel op dat als je ooit met verhoging van abonnement boven de 1gb komt, dan is de Ubee niet meer het juiste modem.
Het Ubee Modem is verder een goed modem (tot 1Gb). Deze heeft namelijk ook de broadcom chipset net als de Sagecom.Goeie, ik heb al aan ziggo gevraagd om de installatie te komen veranderen zoals eerder genoemd, en ook om de modem te vervangen voor een SAGECOM modem.