Ik ervaar onderbrekingen en connectie verlies bij combinatie UDM en Silent Angel switch
Na een jaar lang prima gespeelt te hebben via een RoonRock NUC en 2 Dutch&Dutch8c's actieve luidsprekers ervaar ik na de laatste firmware update van de DutchDutch8c speakers problemen met ROON (0.a. Qobuz). echter ook rechtstreeks met de ingebouwde streamer (Spotify) De connectie valt uit en de stream bevriest en wisseld soms van links naar rechts. De vraag staat al uit bij de fabrikant (6 weken) maar ik ben zelf met mijn dealer ook aan het zoeken. Kan het zijn dat de Ubiquiti Dream Machine ineens een conflict ervaart? En zijn daar meer problemen mee geweest? Ik krijg diverse adviezen als IGMP snooping aan/uit, Multicast aan/uit, QoS, etcSituatie:
AOP —— Ziggo modem in Bridge —— Ubiquiti Dream Machine (auto update laatste versie)—- Silent Angel Switch [] (ca 400 euro)
In deze Switch — DD8c left — DD8c right en mijn Roon Rock draaiend op een NUC. [Build 1490]
Dezelfde problemen doen zich voor met een Netgear en een TPlink switch (beide unmanaged) maar niet met een Ubiquti unifi flex mini manageable. Dus kennelijk gaat dat gewoon goed. ( 33 euro)
Ik wil het graag snappen en mijn Silent Angel weer terug kunnen plaatsen