Ik heb 3 AP's van Unifi (1*AC-pro en 2*AC-lite gekoppeld aan een USW lite 16 POE.
Alles werkt goed behalve de Samsung A16. Deze wil vaak geen verbinding opbouwen en daardoor zie ik een hoge rekening van de provider.
Ik ben teruggegaan naar de winkel en deze heeft mij een ruiltoestel gegeven (A15). De A16 is opgestuurd naar Samsung.
De A15 vertoont echter hetzelfde probleem.
Als ik wel verbinding heb met de 2.4 band dan meldt het toestel (A15 en A16) dat ik wel een connectie heb maar geen internetverbinding.
Is er iemand die hiermee ervaring heeft?
Ik moet verder wel vermelden dat ik recentelijk een nieuwe keuken heb gekregen met daarin een Bosch Oven die via wifi 2.4 gekoppeld is aan het netwerk.
De problemen zijn ontstaan nadat de nieuwe keuken geïnstalleerd is. Mogelijk is de oven een stoorzender?
Alles werkt goed behalve de Samsung A16. Deze wil vaak geen verbinding opbouwen en daardoor zie ik een hoge rekening van de provider.
Ik ben teruggegaan naar de winkel en deze heeft mij een ruiltoestel gegeven (A15). De A16 is opgestuurd naar Samsung.
De A15 vertoont echter hetzelfde probleem.
Als ik wel verbinding heb met de 2.4 band dan meldt het toestel (A15 en A16) dat ik wel een connectie heb maar geen internetverbinding.
Is er iemand die hiermee ervaring heeft?
Ik moet verder wel vermelden dat ik recentelijk een nieuwe keuken heb gekregen met daarin een Bosch Oven die via wifi 2.4 gekoppeld is aan het netwerk.
De problemen zijn ontstaan nadat de nieuwe keuken geïnstalleerd is. Mogelijk is de oven een stoorzender?