Plotseling zijn mijn 2 Chimes niet meer gekoppeld op het netwerk.
Dat kan, maar na 10-tallen keren resetten verschijnt er geen een om weer te kunnen adopten.
Na de resets blijven beide chimes een lichtpatroon geven vanaf front naar achter, en dat is het dan ook.
Verschijnen nergens in Protect of Unifi.
Geprobeerd met iPhone, iPad en PC (zowel lokaal als via de Unifi beheertools)
Heeft iemand ideeën of is er een nog niet gevonden factory reset procedure?
Ik heb inmiddels geprobeerd: direct loslaten nadat er een balkje verschijnt, datzelfde met 15 sec ingedrukt houden, toen met 30+ seconden ingedrukt houden?
Bluetooth is op alle apparaten ingeschakeld.
Doordat beide bellen een patroon vertoonden van een vanuit het midden verlopend patroon kwam ik erachter dat ze niet meer op het netwerk zaten, reden onbekend.
Dat kan, maar na 10-tallen keren resetten verschijnt er geen een om weer te kunnen adopten.
Na de resets blijven beide chimes een lichtpatroon geven vanaf front naar achter, en dat is het dan ook.
Verschijnen nergens in Protect of Unifi.
Geprobeerd met iPhone, iPad en PC (zowel lokaal als via de Unifi beheertools)
Heeft iemand ideeën of is er een nog niet gevonden factory reset procedure?
Ik heb inmiddels geprobeerd: direct loslaten nadat er een balkje verschijnt, datzelfde met 15 sec ingedrukt houden, toen met 30+ seconden ingedrukt houden?
Bluetooth is op alle apparaten ingeschakeld.
Doordat beide bellen een patroon vertoonden van een vanuit het midden verlopend patroon kwam ik erachter dat ze niet meer op het netwerk zaten, reden onbekend.