Goedendag,
Ik heb de volgende vraag.
Sinds een paar dagen heb ik de G4 pro deurbel aangesloten. Deze heb ik aangesloten met de G4 doorbell pro POE adapter. Hier aan gekoppeld een Cat6A en die zit weer in deze is weer aangesloten op de unifi USW Lite 8 PoE. Ook werkt het geheel op een cloud key gen2 +.
Alles werkt naar behoren. Echter in de protect app krijg ik de melding "AC voltage is below requirement (16V). Please check the equipment.
Echter werkt het geheel dus niet via de meterkast maar via de adapter.
Verder geeft hij dit nergens aan alleen in de app. ook staat verder overal dat de connection excellent is.
Hebben nog meer mensen hier ervaring mee. En weet iemand of dit kwaad kan en de deurbel hierdoor misschien defect raakt.
Ik ben niet erg technisch onderlegd dus hoop op een Jip en Janneke antwoord.
Alvast heel erg bedankt.
Ik heb de volgende vraag.
Sinds een paar dagen heb ik de G4 pro deurbel aangesloten. Deze heb ik aangesloten met de G4 doorbell pro POE adapter. Hier aan gekoppeld een Cat6A en die zit weer in deze is weer aangesloten op de unifi USW Lite 8 PoE. Ook werkt het geheel op een cloud key gen2 +.
Alles werkt naar behoren. Echter in de protect app krijg ik de melding "AC voltage is below requirement (16V). Please check the equipment.
Echter werkt het geheel dus niet via de meterkast maar via de adapter.
Verder geeft hij dit nergens aan alleen in de app. ook staat verder overal dat de connection excellent is.
Hebben nog meer mensen hier ervaring mee. En weet iemand of dit kwaad kan en de deurbel hierdoor misschien defect raakt.
Ik ben niet erg technisch onderlegd dus hoop op een Jip en Janneke antwoord.
Alvast heel erg bedankt.