USG 4 PRO Gateway [Mac adres] IPS handtekeningupdate heeft een probleem aangetroffen

UniFi USG 4 Pro Router

error33

UniFier
Donateur
Berichten
269
Waarderingsscore
59
Punten
28
  • Topicstarter Topicstarter
  • #22
Inderdaad dat kun je wel zeggen🤭 ik klikte steeds op classic settings. Lekker vertrouwd 😀 Maar nu zie ik ook dat IPS een naamswijziging heeft gehad naar :

Global Threat Management​


Nu maar eens kijken of vannacht er geen IPS handtekening update fout komt. Of wordt het dan een Global Threat Management handtekening update fout 🧐😂
 

Hofstede

Administrator
Forumleiding
Berichten
1.589
Oplossingen
5
Waarderingsscore
759
Punten
113
@error33

Wat jouw verward is dat er twee verschillende update mechanismes zijn. De update optie die je in de netwerk controller onder settings ziet is alleen maar voor het updaten van de controller. Maar bij een CloudKey wordt die niet gebruikt, deze wordt gebruikt als de controller op een eigen computer draait.

De updates van een CloudKey moet je altijd doen vanuit de GUI van UnifiOS zoals je nu gezien hebt.
 

m4v3r1ck

UniFier
Berichten
977
Oplossingen
3
Waarderingsscore
422
Punten
63
Nou dankjewel voor deze duidelijke uitleg, die optie rechts boven had ik nog niet ontdekt. keek steeds bij settings:
Bekijk bijlage 3234

En daar kwam geen update nar boven. Door jou tip 👍🏻 zie ik nu:
Bekijk bijlage 3235
En hoppa:
Bekijk bijlage 3236
Wat mij dan wel verbaasd waarom de optie bij settings geen update weergeeft ??

Graag gedaan. het tabblad "Onderhoud" geeft informatie over de controller zelf en dus V6.0.43 in jouw geval en geeft alleen aan op welke versie jouw UCK-G2 draait. Ik draai nu V6.2.26, dus weet niet hoe het er in de nieuwste firmware uitziet.

Jij was opzoek naar de update voor UniFi OS, en die heb je nu gevonden.
 

error33

UniFier
Donateur
Berichten
269
Waarderingsscore
59
Punten
28
  • Topicstarter Topicstarter
  • #30
In mijn ogen ook maar volgens Ui zou het aan de SW versie's liggen. heb terug gekoppeld dat het probleem niet weg is. Nu wachten op de volgende reactie vanuit Ui

It seems you're using outdated version on Cloud key Gen2 and such issues can be expected. Please make sure you're using 2.1.11 firmware on Cloud key and 6.4.54 Network application version.
 

m4v3r1ck

UniFier
Berichten
977
Oplossingen
3
Waarderingsscore
422
Punten
63
Bovenaan