High Latency meldingen

As4Tech

UniFier
22 nov 2021
98
28
18
Flevoland
Sinds ik de USG 3 in gebruik heb zie ik (voorheen zag ik niets omdat het T-mobile modem dat niet weer gaf) dat bijna alle Wifi devices "last" hebben van high latency. Deze meldingen staan onder de Anomalies op het dashboard. Moet ik me hier zorgen over maken? of anders gezegd, kan ik hier wat aan doen?
 
Dank voor je antwoord. Is inderdaad ook een manier om het niet te zien. Denk dat ik toch maar aan de nieuwe interface moet gaan wennen (vind het oude dashboard mooier ;-))
 
  • Leuk
Waarderingen: m4v3r1ck
Dat deel van het oude dashboard heeft nooit goed gewerkt. Geeft allemaal meldingen waar mensen onnodig zenuwachtig van worden en op zoek gaan naar problemen die er niet zijn.
Heb het al vaker gezegd, het zou mooi zijn als UI meer aandacht aan de kwaliteit van de data i.p.v. de looks zou geven.
 
Dat deel van het oude dashboard heeft nooit goed gewerkt. Geeft allemaal meldingen waar mensen onnodig zenuwachtig van worden en op zoek gaan naar problemen die er niet zijn.
Heb het al vaker gezegd, het zou mooi zijn als UI meer aandacht aan de kwaliteit van de data i.p.v. de looks zou geven.
Waarom is het niet vaak en/en? Jammer toch altijd, dat het een ten koste moet gaan van het andere. Terwijl beiden binnen handbereik liggen. Tja, techneuten en verkopers… daarom zitten ze vaak op verschillende verdiepingen in hetzelfde pand. 😉
 
  • Haha
Waarderingen: As4Tech
Activiteit
Er wordt op dit moment (nog) geen nieuwe reactie gepost.
  Topic Status: Hallo . Er is al meer dan 14 dagen geen nieuwe reactie meer geplaatst.
  De inhoud is mogelijk niet langer relevant.
  Misschien is het beter om in plaats daarvan een nieuw onderwerp te starten..