Beste forum,
ik heb een probleem met het opnieuw werkend krijgen van mijn opstelling.
Ik heb alles geprobeerd, maar het lukt me niet en ik snap ook niet waarom niet.
Ik heb een ziggo modem die is vernieuwd, waardoor het netwerk ineens niet meer werkte.
Daarnaast heb ik een switch, cloud key G2 plus, 2 AP en video deurbel.
Ik zie mijn cloudkey in de app (of dashboard), maar daarna vind ik niets meer. Dus geen switch en geen AP.
De deurbel doet het nog wel.
Ik ben op zoek naar hulp, want mijn 3 dochters (en de CV) beginnen te klagen dat het internet het op zolder al weken niet doet ;-)
Ik woon in Arnhem en ben natuurlijk bereid om de onkosten te vergoeden.
Graag een bericht hier zodat we verder contact kunnen opnemen.
Alvast bedankt.
Marc
ik heb een probleem met het opnieuw werkend krijgen van mijn opstelling.
Ik heb alles geprobeerd, maar het lukt me niet en ik snap ook niet waarom niet.
Ik heb een ziggo modem die is vernieuwd, waardoor het netwerk ineens niet meer werkte.
Daarnaast heb ik een switch, cloud key G2 plus, 2 AP en video deurbel.
Ik zie mijn cloudkey in de app (of dashboard), maar daarna vind ik niets meer. Dus geen switch en geen AP.
De deurbel doet het nog wel.
Ik ben op zoek naar hulp, want mijn 3 dochters (en de CV) beginnen te klagen dat het internet het op zolder al weken niet doet ;-)
Ik woon in Arnhem en ben natuurlijk bereid om de onkosten te vergoeden.
Graag een bericht hier zodat we verder contact kunnen opnemen.
Alvast bedankt.
Marc