Inloggen werkt niet

Tiender

New UniFier
Berichten
5
Waarderingsscore
0
Punten
1
Hoi,

Sinds kort kan ik niet meer inloggen op mijn USG via IP adres. Geeft aan dat username/ww verkeerd is
Via de netwerk portal werkt dit gelukkig nog wel (Inloggen met email-adres)
Zodra ik daar uitlog en weer probeer in te loggen met username kom ik er weer niet in.

Ik heb onderstaande gedaan:

USG geupdate
Wachtwoord veranderd
Username veranderd
Controller herstart.

Helaas zonder resultaat.

Iemand enig idee?
 
Laatst bewerkt:

Hofstede

Administrator
Forumleiding
Berichten
1.425
Oplossingen
2
Waarderingsscore
579
Punten
113
Je logt via de portal in op de controller, niet op de USG. Die heeft een heel andere login.

Waar draait de controller? Op een CloudKey of op een eigen computer?
 

Hofstede

Administrator
Forumleiding
Berichten
1.425
Oplossingen
2
Waarderingsscore
579
Punten
113
De login voor de USG kun je in de controller vinden onder "Site configuration". Username / wachtwoord voor device authenticatie (SSH login).

Maar het inloggen op de USG is dus iets heel anders dan inloggen op de controller.
 

Tiender

New UniFier
Berichten
5
Waarderingsscore
0
Punten
1
  • Topicstarter Topicstarter
  • #6
Daar staat inderdaad het volgende:

Device SSH authentication (Aan)
Username (Ingevuld)
Password (Ingevuld)

SSH keys (Niet ingevuld)

Moet ik dan iets van die SSH key invullen o.i.d.?
 

Hofstede

Administrator
Forumleiding
Berichten
1.425
Oplossingen
2
Waarderingsscore
579
Punten
113
Met de username / password combinatie die je daar ziet kun je dus inloggen op de webpagina van de USG.

Het is mij nog steeds niet precies duidelijk waar je naar op zoek bent. Wil je inloggen op de USG of wil je inloggen op de controller? Dat zijn dus twee compleet verschillende dingen.
 

Tiender

New UniFier
Berichten
5
Waarderingsscore
0
Punten
1
  • Topicstarter Topicstarter
  • #8
Ik ben er al uit.
Stom foutje van mij.

Probeerde in te loggen met IP van de USG.
Maar moest uiteraard met IP:8443 van de VM waar de controller op draait inloggen.

Was de snelkoppeling kwijt.

Bedankt voor de reacties!!:)
 
Bovenaan