Kaspersky pest cloudkey gen2+

Remirz

UniFier
31 mrt 2021
4
0
1
Hallo,

Ik heb sinds enige tijd dat Kaspersky total securety mijn cloudkey pest. intern kan ik ik niet inloggen en extern moet ik mijn virus scanner uitzetten om in te loggen. dit probleem is alleen bij de laptop met kaspersky virus software, andere computers of ipad geen probleem. ik heb gelezen dat ik het ip van de cloudkey moet uitzonderen en heb dit ook gedaan zonder resultaat. wie kan mij helpen?
 
Even in Kaspersky het IP adres van je cloudkey als veilig aanmelden. Ik heb dit ook gehad met mijn NAS-sen.
en hoe ga ik dat doen? ik heb al diverse oplossingen geprobeerd en op diverse plaatsen is geadviseerd het ip adres als uitzondering neer te zetten maar tot op heden geen succes. ik moet zelfs kaspersky uitzetten om extern in te moeten loggen. Dit probleem heb ik dan weer niet met mijn NAS :unsure:
 
Configuratiescherm\Alle Configuratiescherm-onderdelen\Programma's en onderdelen =>Kaspersky => Verwijderen ;)
Sorry, zinloze opmerking (vind ik) En ja, smiley gezien...

@Remirz ik kan het zo 1-2-3 niet erug vinden maar weet dat ik ergens alle IP adressen die ik nodig heb als veilig heb aangemeld, maar waar weet ik zo niet meer. Had al even gezocht in KAV (Kaspersky Anti-Virus) maar het is ergens verstopt.
 
Laatst bewerkt:
Kaspersky en andere van dit soort software makers moeten gewoon niet teveel troep in hun software stoppen.
Daarom gebruik ik dit soort sh*t progs niet.
Karsperky is nog geen Norton die zijn eigen software als virus laat kenmerken. Norton laat zich niet zonder eenvoudige middelen de-installeren.
Ik heb goede ervaringen Kaspersky, het vertraagt mijn PC minimaal (tenminste, ik merk er niets van)

Ik zou eens gaan nadenken over dergelijke bescherming in jouw machines, ook MAC en Linux zijn vatbaar voor virussen. (Ja, ik weet dat de kans daar een stuk kleiner is, maar is niet onmogelijk.. Andere discussie!!)
 
  • Leuk
Waarderingen: PcRene
Kaspersky en andere van dit soort software makers moeten gewoon niet teveel troep in hun software stoppen.
Daarom gebruik ik dit soort sh*t progs niet.
Ik lees hier alleen frustratie maar geen gegronde reden of argumenten waarom Kaspersky een "sh*t prog" is. Verder heeft deze opmerking geen betrekking op mijn vraag en ik snap ook niet goed waarom deze reactie geplaatst moet worden. Alsnog wil ik je een fijn paasweekend wensen.
 
Sorry, zinloze opmerking (vind ik) En ja, smiley gezien...

@Remirz ik kan het zo 1-2-3 niet erug vinden maar weet dat ik ergens alle IP adressen die ik nodig heb als veilig heb aangemeld, maar waar weet ik zo niet meer. Had al even gezocht in KAV (Kaspersky Anti-Virus) maar het is ergens verstopt.
ik ben ondertussen met de helpdesk aan het communiceren voor een gepaste oplossing. ik moet er nog even tijds voor vinden om deze oplossingen van Kaspersky te proberen.
 
Activiteit
Er wordt op dit moment (nog) geen nieuwe reactie gepost.