Hallo,
Mijn eerste camera van UniFi binnen, verbonden en de protect app geïnstalleerd.
Na de installatie en eerste maal openen van de app heb ik volledige toegang in de app en de beelden. Na sluiten en heropenen van de app krijg ik een symbool « tel-UDM SE » te zien dat de app verbinding probeert te maken. Verder gebeurt er niets.
Wanneer ik de app opnieuw installeer heb ik opnieuw volledige toegang in de app en de beelden. Daarna niet meer, totdat ik deze opnieuw installeer…
Lokaal in SE functioneert alles correct.
Wat is het probleem hier?
Heb een IPhone XR en heb de laatste update van protect.
Camera staat op een eigen camera VLAN. VLAN geblokkeerd voor interVLAN/Gateways en internet.
Remote Access aan.
Alvast bedankt!
Mijn eerste camera van UniFi binnen, verbonden en de protect app geïnstalleerd.
Na de installatie en eerste maal openen van de app heb ik volledige toegang in de app en de beelden. Na sluiten en heropenen van de app krijg ik een symbool « tel-UDM SE » te zien dat de app verbinding probeert te maken. Verder gebeurt er niets.
Wanneer ik de app opnieuw installeer heb ik opnieuw volledige toegang in de app en de beelden. Daarna niet meer, totdat ik deze opnieuw installeer…
Lokaal in SE functioneert alles correct.
Wat is het probleem hier?
Heb een IPhone XR en heb de laatste update van protect.
Camera staat op een eigen camera VLAN. VLAN geblokkeerd voor interVLAN/Gateways en internet.
Remote Access aan.
Alvast bedankt!