Heeft iemand inzicht in het verschil tussen de device detectie van de Sonos app t.o.v. de Spotify app?
Ik draai een volledig UniFi netwerk en op mijn iPhone is zowel de SONOS app als de Spotify app geinstalleerd. Binnen de SONOS app zie ik alle SONOS devices, in Spotify blijft regelmatig het overzicht leeg.
Mijn vraag: waar haalt Spotify de informatie over de SONOS devices vandaan en hoe verschilt dit van de SONOS app? Is er wellicht iets dat ik kan veranderen om de situatie te verbeteren?
UniFi install: USG-Pro-4 / US-8-150W / 2x USW-24-G2 / 1x US-24-250W / 2x USW-Flex-Mini / 3x UAP-AC-Pro
SONOS install: 2x ONE ethernet / 3x ONE wireless / 3x PLAY3 wireless / 1x Soundbar ethernet
Ik draai een volledig UniFi netwerk en op mijn iPhone is zowel de SONOS app als de Spotify app geinstalleerd. Binnen de SONOS app zie ik alle SONOS devices, in Spotify blijft regelmatig het overzicht leeg.
- Zowel de SONOS speakers als de iPhones zitten op het zelfde netwerk segment en hetzelfde wireless netwerk
- Meerdere iPhones and Android devices hebben last van dit probleem
- Bij het roamen tussen verschillende access points treedt het probleem vaak (maar niet altijd) op
- Na een herstart van netwerk of SONOS speakers is standaard het overzicht in Spotify leeg en duurt het enkele uren voordat de SONOS devices weer zichtbaar zijn.
Mijn vraag: waar haalt Spotify de informatie over de SONOS devices vandaan en hoe verschilt dit van de SONOS app? Is er wellicht iets dat ik kan veranderen om de situatie te verbeteren?
UniFi install: USG-Pro-4 / US-8-150W / 2x USW-24-G2 / 1x US-24-250W / 2x USW-Flex-Mini / 3x UAP-AC-Pro
SONOS install: 2x ONE ethernet / 3x ONE wireless / 3x PLAY3 wireless / 1x Soundbar ethernet