Hallo,
Bij mij werkt de Teleport functie niet meer, na gewoon goed gewerkt te hebben. Ik probeer uit te zoeken hoe ik dit weer aan de praat krijg, maar kom tot nu toe niet verder.
Om te beginnen mijn setup:
* Cloud Gateway Ultra met Unifi OS 4.0.6
* Unify Network application 8.3.32
* Unifi iOS app versie 10.16.2
* iPhones (SE 2020, 12 Pro, 15) allen met iOS 17.5.1.
* Op al deze devices WiFiman 0.29.0
* Ziggo provider met modem in Bridge stand
Al deze devices zijn uitgenodigd voor Teleport via de "Generate new link" functie, hebben een unieke uitnodiging gehad, geaccepteerd en werkend gekregen.
Sinds gisteren merk ik dat de Teleport functie bij opstarten een timeout geeft als ik deze start vanuit WiFiman. Dit speelt bij alle genoemde devices.
De Teleport functie staat nog gewoon geactiveerd, en de VPN invitaties zijn niet ingetrokken.
Wat ik al geprobeerd heb:
* Reboot van de Cloud Gateway Ultra.
* Nieuwe uitnodiging verstuurd naar de iPhone 15. Deze kon niet geactiveerd worden iv.m. dezelfde timeout.
* WiFiman verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd.
Ik weet niet wat ik verder nog kan proberen. Hebben jullie ideeën?
Met vriendelijke groet,
Jeroen Wernsen
Bij mij werkt de Teleport functie niet meer, na gewoon goed gewerkt te hebben. Ik probeer uit te zoeken hoe ik dit weer aan de praat krijg, maar kom tot nu toe niet verder.
Om te beginnen mijn setup:
* Cloud Gateway Ultra met Unifi OS 4.0.6
* Unify Network application 8.3.32
* Unifi iOS app versie 10.16.2
* iPhones (SE 2020, 12 Pro, 15) allen met iOS 17.5.1.
* Op al deze devices WiFiman 0.29.0
* Ziggo provider met modem in Bridge stand
Al deze devices zijn uitgenodigd voor Teleport via de "Generate new link" functie, hebben een unieke uitnodiging gehad, geaccepteerd en werkend gekregen.
Sinds gisteren merk ik dat de Teleport functie bij opstarten een timeout geeft als ik deze start vanuit WiFiman. Dit speelt bij alle genoemde devices.
De Teleport functie staat nog gewoon geactiveerd, en de VPN invitaties zijn niet ingetrokken.
Wat ik al geprobeerd heb:
* Reboot van de Cloud Gateway Ultra.
* Nieuwe uitnodiging verstuurd naar de iPhone 15. Deze kon niet geactiveerd worden iv.m. dezelfde timeout.
* WiFiman verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd.
Ik weet niet wat ik verder nog kan proberen. Hebben jullie ideeën?
Met vriendelijke groet,
Jeroen Wernsen
Laatst bewerkt: