Official UniFi iOS 10.18.2

Ik vind die nieuwe updates allemaal prachtig, maar sinds kort heb ik weer in de app dat als ik door de lijst met online en offline apparaten scrol dat de lijst verspringt. Daardoor is het soms onmogelijk om sommige apparaten te zien of aan te klikken in die lijst.

Zijn er meer mensen met die problemen?
 
Ik vind die nieuwe updates allemaal prachtig, maar sinds kort heb ik weer in de app dat als ik door de lijst met online en offline apparaten scrol dat de lijst verspringt. Daardoor is het soms onmogelijk om sommige apparaten te zien of aan te klikken in die lijst.

Zijn er meer mensen met die problemen?

Check even of je instellingen goed staan:

Clients > Hamburger Menu (rechts boven) > Display Details

Clients > Hamburger Menu (rechts boven) > Sort (bepaald de volgorde)

IMG_1713.PNG
 
  • Leuk
Waarderingen: Lionheart
Komt dit probleem voor als je op naam sorteert?

Bedankt voor het antwoord!

Alle sorteringen met een snelle wijziging - zoals “Activity” zullen je sortering snel veranderen en dus minder goed leesbaar (overzicht) houden. Probeer de verschillende sorteringen maar eens. Kijk dan welke voor jou het beste is. Namen veranderen niet dus dat is een goede keuze.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lionheart
Ik heb overigens hetzelfde in de desktop/browser versie. in mijn geval een sonos die tussen 2 ip adressen hopt.

Dat hoppen tussen 2 IP-adressen zal zeer waarschijnlijk een Sonos issue zijn. Ikzelf heb dat nooit zien gebeuren in de iOS App / Desktop versie.
 
Mijn Sonos is volledig onbedraad. Ik heb er ook geen boost tussen. Ik zal eens spelen met de STP priorities. Ander kaap ik dit draadje, en dat is niet de bedoeling.
 
Alle sorteringen met een snelle wijziging - zoals “Activity” zullen je sortering snel veranderen en dus minder goed leesbaar (overzicht) houden. Probeer de verschillende sorteringen maar eens. Kijk dan welke voor jou het beste is. Namen veranderen niet dus dat is een goede keuze.
Daar staat hij op. Ik sorteer altijd op naam. Toch verspringt bij mij de lijst vanaf het begin naar het einde en terug. Alles in het midden slaat hij over. Heel vreemd. Soms gaat het goed, vaak niet.
 
Wellicht zou je de iOS App opnieuw kunnen herinstalleren. Ben je een TestFilghter - beta tester voor iOS?
 
Activiteit
Er wordt op dit moment (nog) geen nieuwe reactie gepost.