Ik heb eerst een jaar KPN glasvezel gehad via KPN. EErder maanden keurige snelheid, maar na een paar maanden werd de 1000/1000 ineens 900 down/400 up. Verschillende KPN monteurs konden geen probleem vinden.
Na einde contract (1 jaar) overgestapt naar Odido (op KNP lijn). Veel meer problemen, onder andere in de avond vaak wegvallende verbindingen (geen televisie via NLZIET, geen internet op telefoon en dergelijke). Een paar weken steeds gebeld met klantenservice, maar weinig actie. Tot een medewerker van de Odido klantenservice een monteur wilde sturen.
Guidionmonteur kwam en mat geen afwijkingen. Na het horen van mijn verhaald heeft hij een nieuw glasvezelkastje geplaatst, hoewel de metingen aangaven dat er geen probleem mee was. Het is nu van het merk Nokia.
Gevolg: alle problemen weg en nu weer 910 (down) en 890 (up). Geweldig!
Misschien kunnen meer lezers hun voordeel doen met dit berichtje. Het glaskastje van de KPN lijn kan dus defect zijn, terwijl metingen dat niet laten zien...
Na einde contract (1 jaar) overgestapt naar Odido (op KNP lijn). Veel meer problemen, onder andere in de avond vaak wegvallende verbindingen (geen televisie via NLZIET, geen internet op telefoon en dergelijke). Een paar weken steeds gebeld met klantenservice, maar weinig actie. Tot een medewerker van de Odido klantenservice een monteur wilde sturen.
Guidionmonteur kwam en mat geen afwijkingen. Na het horen van mijn verhaald heeft hij een nieuw glasvezelkastje geplaatst, hoewel de metingen aangaven dat er geen probleem mee was. Het is nu van het merk Nokia.
Gevolg: alle problemen weg en nu weer 910 (down) en 890 (up). Geweldig!
Misschien kunnen meer lezers hun voordeel doen met dit berichtje. Het glaskastje van de KPN lijn kan dus defect zijn, terwijl metingen dat niet laten zien...