Ik heb sedert kort een UDM aangeschaft. Sedertdien merk ik dat mijn Ziggo modem Arris Connectbox (350/35, nog niet in bridge) van tijd tot tijd een reboot doet.
Ziggo heeft meer dergelijke meldingen ontvangen en gaat (in theorie) ook mijn modem monitoren.
Bij notificaties kan je bovenstaande melding zien:
Mijn data is: Jul 11, 2022 12:56 - Jul 13, 2022 13:44 - Jul 13, 2022 19:55 - Jul 15, 2022 12:23
Ook een indicatie is in het dashboard te zien als de 'internet uptime' afwijkt /kleiner is dan de 'system uptime'.
En nu de vraag: komt dit bij andere ook voor?
of is dit voorgekomen en is inmiddels opgelost en wat was de oplossing?
Alvast dank voor jullie reacties.
Wouter-Jan
Ter info configuratie:
Modem: Ziggo Arris Connectbox (350/35, nog niet in bridge)
Router: UDM (Network 7.1.66, UniFi OS UDM 1.12.22) 1xLAN aangesloten
Switch: Managed switch Netgear GC110 (aangesloten NAS, Pi4, Ziggo Mediabox, Desktop PC)
Wifi: circa 20 devices
Ziggo heeft meer dergelijke meldingen ontvangen en gaat (in theorie) ook mijn modem monitoren.
Bij notificaties kan je bovenstaande melding zien:
Mijn data is: Jul 11, 2022 12:56 - Jul 13, 2022 13:44 - Jul 13, 2022 19:55 - Jul 15, 2022 12:23
Ook een indicatie is in het dashboard te zien als de 'internet uptime' afwijkt /kleiner is dan de 'system uptime'.
En nu de vraag: komt dit bij andere ook voor?
of is dit voorgekomen en is inmiddels opgelost en wat was de oplossing?
Alvast dank voor jullie reacties.
Wouter-Jan
Ter info configuratie:
Modem: Ziggo Arris Connectbox (350/35, nog niet in bridge)
Router: UDM (Network 7.1.66, UniFi OS UDM 1.12.22) 1xLAN aangesloten
Switch: Managed switch Netgear GC110 (aangesloten NAS, Pi4, Ziggo Mediabox, Desktop PC)
Wifi: circa 20 devices