Unifi USG niet meer te zien

Bercie

UniFier
10 feb 2020
34
5
8
Goedenavond

Ik heb tegenwoordig 2 ap binnen van unif en 1 maal buiten ap en een cloudkey. Nu heb ik een Router aan geschaft (marktplaats) USG, deze gereset en ik zag hem in de app, kon hem niet adopteren, lukte niet. Diversen keren (12 keer) gereset maar ik krijg hem niet meer te zien, toen ik hem niet kon adopteren heb ik hem verwijderd. Een vriend zegt dat ik hem teveel heb gereset?? Wat kan ik doen? ik hoor het graag

Grt Berco
 
Te veel resetten lijkt mij stug...

Je kunt de USG ook bereiken met de browser naar 192.168.1.1 te surfen (sluit daarvoor de PC/Laptop direct aan op de USG LAN poort)
Als je de USG alsnog in de Cloud controller tegen komt, dan kun je ook zonder SSH adopteren. Heeft mij al enkele keren uit de brand geholpen met zowel de USG als USG Pro 4
 
  • Leuk
Waarderingen: Bercie
Hou er rekening mee dst de usg zich het ip adres 192.168.1.1 standaard geeft. Wanneer jouw controller in een andere ip range zit kan je dit probleem hebben. Je kan een paar dingen doen. Direct inloggen op de usg en hem vertellen waar de controller is. Of met ssh het ip adres van de usg veranderen. Of de rest verplaatsen in de range 192.168.1.xxx . Of doormiddel van chrome een tool gebruiken om je unifi apparatuur te zoeken en te koppelen. Dit doe je vanaf unifi.ui.com geloof ik.
 
Activiteit
Er wordt op dit moment (nog) geen nieuwe reactie gepost.
  Topic Status: Hallo . Er is al meer dan 14 dagen geen nieuwe reactie meer geplaatst.
  De inhoud is mogelijk niet langer relevant.
  Misschien is het beter om in plaats daarvan een nieuw onderwerp te starten..