Cloudkey gen 1 niet meer te benaderen

A

anneguy

Guest
Ik heb al geruime tijd enkele AC-Pro's geïnstalleerd in combinatie met een Cloud-Key gen 1. Nu lijkt het erop dat de cloud key niet meer wil opkomen, hij blijft hangen in de initiatie fase (Langzaam knipperend wit licht). Ik heb getracht 'm te resetten (knippert wit blauw) waarna het mogelijk was de firmware opnieuw te installeren waarna hij dan weer moet worden gereboot met telkens weer hetzelfde resultaat het lampje blijft wit knipperen en de cloud key is met geen mogelijkheid te benaderen.

Ik ben verder geen netwerk expert maar tot nu toe is het mij aardig gelukt alle Unifi spulletjes aan de praat te krijgen maar nu zit ik echt met m'n handen in het haar. Is er iemwand die mij verder kan helpen?
 
Excuus voor de bump. Maar ik heb mogelijk hetzelfde probleem als @anneguy. De Cloud Key blijft continue wit knipperen. Het lukt om de recovery mode aan te zetten, laatste firmware te installeren maar de cloudkey wil daarna bij een reboot niet doorstarten (oftewel het witte lampje blijft knipperen). SSH connectie tijdens de recovery mode is niet mogelijke (Connection Refused), ander of geen SD-kaartje wil ook niet werken..

Ik hoop dat Anneguy reeds een oplossing heeft en deze wil delen of dat iemand een andere oplossing heeft?
 
Activiteit
Er wordt op dit moment (nog) geen nieuwe reactie gepost.
  Topic Status: Hallo . Er is al meer dan 14 dagen geen nieuwe reactie meer geplaatst.
  De inhoud is mogelijk niet langer relevant.
  Misschien is het beter om in plaats daarvan een nieuw onderwerp te starten..