SFP poorten tbv switches

rene1967

UniFier
11 aug 2019
15
3
3
HAi is er iemand die enige ervaring heeft met aan elkaar koppelen van switches dmv de sfp poorten met gebruik van een sfp adapter van
Ubiquiti Module SFP+ UBIQUITI UF-RJ45-10
??
 
ik heb 1 edge switch 16 poorts en 2 unifi 8 prts switches ben al van alles aan het proberen geweest met instellingen maar geen resultaat
 
Kan me niet herinneren iets ingesteld te hebben switch uit die dingen er in switch aan met utp er tussen en klaar zover als ik me herrinnert
 
Vreemd heb even op YouTube gekeken en die deed het zelfs onder spanning svp er in steken tot hij klikt en dan de kabel er tussen

Ik neem aan dat je eerst de zwarte rubbers hebt verwijderd
 
ik denk dat het hem meer zit in de instellingen zoals aggregate en andere dingen ik zie ook geen verbinding als ik de twee 8 poort unifi met een nieuw 1 mtr utp kabel koppel. Is het misschien niet zo dat je met de sfp poorten beide poorten dus sfp 1 en sfp poort twee moet koppelen ? noem maar een zijstraat
 
Dat is glas maar volgens mij maakt dat niets uit

Kan me echt niets herinneren dat ik heb ingesteld

Maar ja het draait al 2 jaar of meer
 
Heb hier 2 switches van Unifi, de Switch-24 en de US-8-150Watt. Tussen deze 2 heb ik 2 fiber lijntjes liggen, wel in aggregate.
Kwestie van insteken, kabeltje aansluiten en klaar. (voor een niet-aggregate lijn!)
Voor aggregate: eerst de doelswitch instellen op aggregate en dan pas de master switch.
 
  • Leuk
Waarderingen: PcRene
Activiteit
Er wordt op dit moment (nog) geen nieuwe reactie gepost.
  Topic Status: Hallo . Er is al meer dan 14 dagen geen nieuwe reactie meer geplaatst.
  De inhoud is mogelijk niet langer relevant.
  Misschien is het beter om in plaats daarvan een nieuw onderwerp te starten..