Verkocht APC Smart- SC 450VA UPS 280 W

• Beste gast, registreer een account en krijg zo volledig toegang tot het UniFi forum!
  • Adverteren op het Nederlands UniFi Forum? Vraag naar de mogelijkheden via ons contact formulier.

MartinM

Lid
Unifier
10 jan 2019
8
2
3
Overcompleet, 2 jaar oud, perfecte staat, optisch en technisch.
Nieuwprijs ~ €300,- mag weg voor € 100,- ophalen wenselijk ivm gewicht.

Smart-UPS SC van APC is de perfecte beveiliging voor groeiende zakelijke IT-omgevingen. APC Smart-UPS SC is beheerbaar, voordelig en speciaal ontworpen voor kleine en middelgrote bedrijven. APC Smart-UPS SC zorgt voor zowel spanningsbeveiliging als beveiliging van het gegevensverkeer van uw servers en netwerkapparatuur op toegangsniveau. Met de meegeleverde beheersoftware voor servers, PowerChute Business Edition, kunt u veilige afsluitprocedures voor systemen configureren. U profiteert van de voordelen van UPS-beheerfuncties zoals automatische risicoanalyses en runtime-capaciteitsberekeningen. (Ondersteuning voor de belangrijkste besturingssystemen) Verbinding via seriГ«le poort. Wanneer u uw zakelijke activiteiten wilt uitbreiden, kunt u de softwareomgeving van Smart-UPS SC blijven gebruiken voor een naadloos beheer van andere Smart-UPS-modellen. Op deze manier kunt u uw IT-infrastructuur uitbreiden zonder dat uw personeel moet worden vervangen of bijgeschoold.
Smart-UPS SC 450VA, 450 VA, 280 W, 60 Hz, 400 J, 38 dB, 5,9 min

• Like
Waarderingen: Hempie

MartinM

Lid
Unifier
10 jan 2019
8
2
3
Hoi Robert,

Deze kan meteen in een rack.
Ik heb hem gebruikt als UPS voor een digitale mengtafel, en zal even checken maar vlgns mij heeft hij een rs232 poort, als je hem met een pc/server wilt laten communiceren.

Hij weegt iets van 11 kg, ik woon in Venray (L)

Martin