Cams voor unifi én synology (edit: en zwave domotics)

Lijkt me onwaarschijnlijk, tenzij ze beta units doorverkopen, wat dus niet mag.
En de Early Access store is alleen toegankelijk voor kopers uit de US, en ook die mogen ze niet doorverkopen.
 
Heb nog n vervolgvraag hier. Maar gaat over unifi vd domotica (fibaro of domoticz ofzo).
Ik denk dan aan unifi om motion based video opnames te maken. Maar dezelfde cams zouden dan bij motion detect n (zwave) trigger naar domitica moeten sturen om bv een alarm scene te starten.
Kan dat ook?
 
Heb nog n vervolgvraag hier. Maar gaat over unifi vd domotica (fibaro of domoticz ofzo).
Ik denk dan aan unifi om motion based video opnames te maken. Maar dezelfde cams zouden dan bij motion detect n (zwave) trigger naar domitica moeten sturen om bv een alarm scene te starten.
Kan dat ook?

Ik heb dit gevonden, geen idee of dat werkt: https://github.com/sfeakes/unifi-motion
 
  • Leuk
Waarderingen: Hofstede en mchp92
Interessant, maar via het uitlezen van de log file lijkt me nu niet echt betrouwbaar.

Helaas heeft Unifi Video geen API voor motion detection.
Voor Unifi Protect heeft men ook al aangegeven dat een API erg laag op de prioriteitenlijst staat.
 
No prob
Dan hang ik evt een zwave motion sensor op de plekken waar ik ook alarmwerking naast camrec wil
Dank voor t meedenken!

Prima forum hier. Maar dat wisten we natuurlijk al :))
 
  • Leuk
Waarderingen: PcRene
andere optie maar weet niet of de unifi camera,s dit hebben bij onze professionele camera,s ziten er vaak gewoon een aantal uitgangen op de camera die ja kan laten activeren bij beweging of andere dingen
dat zijn op deze camera de io aansluitingen
 

Bijlagen

  • 20181202_124253.jpg
    20181202_124253.jpg
    2 MB · Weergaven: 62
andere optie maar weet niet of de unifi camera,s dit hebben bij onze professionele camera,s ziten er vaak gewoon een aantal uitgangen op de camera die ja kan laten activeren bij beweging of andere dingen
dat zijn op deze camera de io aansluitingen

Lijkt op een Bosch camera

Rene


USG 4P pro, switch 16 150W, 2x switch 8, 3x AP AC Pro
 
Je kan met de Athom Homey een app installeren waarmee je een Flow kan maken zodat je een alarm melding krijgt of hij verzend een snapshot naar je email of Mobiele telefoon. Heb het hier draaien en het gaat perfect
 
  • Leuk
Waarderingen: erik
Activiteit
Er wordt op dit moment (nog) geen nieuwe reactie gepost.
  Topic Status: Hallo . Er is al meer dan 14 dagen geen nieuwe reactie meer geplaatst.
  De inhoud is mogelijk niet langer relevant.
  Misschien is het beter om in plaats daarvan een nieuw onderwerp te starten..