UniFi Network app Android

P

pbipbi

Guest
Via de UniFi Controller software op mijn laptop kan ik mijn AP's allemaal benaderen/configureren/beheren. Dat werkt prima.
Echter, via de UniFi Network app op mijn Android (Samsung) smartphone wordt niks getoond, het lijkt dan alsof de app blijft zoeken...
Op het moment dat ik via mijn laptop de UniFi Controller software heb geopend werkt de app op mijn smartphone wel?!?
Ik begrijp A) deze koppeling tussen laptop en smartphone niet én B) hoe kan ik ervoor zorgen dat ik mijn AP's ook zie zonder dat ik eerst de 'UniFi Controller' op mijn laptop moet opstarten?
 
Jou laptop/annex cloudkey is de beheerder van je systeem.. de app Connect daarmee en niet met je AP’s
 
OK, duidelijk maar wel erg jammer...ik moet dus altijd eerst de betreffende laptop aanzetten voordat ik vanaf mijn smartphone kan 'managen'...
Ik heb één laptop in het netwerk die constant aanstaat, hierop word beeldmateriaal opgeslagen van onze ip-camera's.
Kan ik de software probleemloos 'overzetten' naar deze (een andere) laptop zodat deze laptop de 'cloudkey' wordt?
 
Ik merk iets anders, op een Huawei mobiel zijn de wifinetwerken wel zichtbaar en op mijn Samsung niet. Ik heb geen pc of laptop aan staan
 
Activiteit
Er wordt op dit moment (nog) geen nieuwe reactie gepost.
  Topic Status: Hallo . Er is al meer dan 14 dagen geen nieuwe reactie meer geplaatst.
  De inhoud is mogelijk niet langer relevant.
  Misschien is het beter om in plaats daarvan een nieuw onderwerp te starten..