Cams voor unifi én synology (edit: en zwave domotics)

• Beste gast, registreer een account en krijg zo volledig toegang tot het UniFi forum! Help mee, stel vragen en leer wat je allemaal kunt doen met UniFi apparatuur.

Hofstede

Administrator
Unifier
12 feb 2018
372
31
43
Lijkt me onwaarschijnlijk, tenzij ze beta units doorverkopen, wat dus niet mag.
En de Early Access store is alleen toegankelijk voor kopers uit de US, en ook die mogen ze niet doorverkopen.

Aploki

Lid
Unifier
8 aug 2018
5
0
3
Rotterdam
In het kort:
Unifi NVR kan alleen Unifi Cams aan.
Unifi Cams kunnen wel op andere NVRs aangesloten worden.

mchp92

Actief Lid
Unifier
1 feb 2018
334
10
28
Bourgondisch Brabant
Heb nog n vervolgvraag hier. Maar gaat over unifi vd domotica (fibaro of domoticz ofzo).
Ik denk dan aan unifi om motion based video opnames te maken. Maar dezelfde cams zouden dan bij motion detect n (zwave) trigger naar domitica moeten sturen om bv een alarm scene te starten.
Kan dat ook?

pvdhelm1974

Lid
Unifier
23 sep 2018
10
0
3
Ergens in Brabant
Je kan met de Athom Homey een app installeren waarmee je een Flow kan maken zodat je een alarm melding krijgt of hij verzend een snapshot naar je email of Mobiele telefoon. Heb het hier draaien en het gaat perfect

Hofstede

Administrator
Unifier
12 feb 2018
372
31
43
Nee, de Unifi Video omgeving zit wat dat betreft potdicht.

Hempie

Administrator
Unifier
30 jan 2018
358
23
43
Heb nog n vervolgvraag hier. Maar gaat over unifi vd domotica (fibaro of domoticz ofzo).
Ik denk dan aan unifi om motion based video opnames te maken. Maar dezelfde cams zouden dan bij motion detect n (zwave) trigger naar domitica moeten sturen om bv een alarm scene te starten.
Kan dat ook?
Ik heb dit gevonden, geen idee of dat werkt:
U bent niet gemachtigd om de link te bekijken Log in of registreer nu.

Hofstede

Administrator
Unifier
12 feb 2018
372
31
43
Interessant, maar via het uitlezen van de log file lijkt me nu niet echt betrouwbaar.

Helaas heeft Unifi Video geen API voor motion detection.
Voor Unifi Protect heeft men ook al aangegeven dat een API erg laag op de prioriteitenlijst staat.

mchp92

Actief Lid
Unifier
1 feb 2018
334
10
28
Bourgondisch Brabant
No prob
Dan hang ik evt een zwave motion sensor op de plekken waar ik ook alarmwerking naast camrec wil
Dank voor t meedenken!

Prima forum hier. Maar dat wisten we natuurlijk al :))

erik

Actief Lid
Unifier
11 feb 2018
110
3
28
spijkenisse
andere optie maar weet niet of de unifi camera,s dit hebben bij onze professionele camera,s ziten er vaak gewoon een aantal uitgangen op de camera die ja kan laten activeren bij beweging of andere dingen
dat zijn op deze camera de io aansluitingen

Bijlagen

PcRene

Lid
Unifier
2 okt 2018
66
3
8
andere optie maar weet niet of de unifi camera,s dit hebben bij onze professionele camera,s ziten er vaak gewoon een aantal uitgangen op de camera die ja kan laten activeren bij beweging of andere dingen
dat zijn op deze camera de io aansluitingen
Lijkt op een Bosch camera

Rene

USG 4P pro, switch 16 150W, 2x switch 8, 3x AP AC Pro

erik

Actief Lid
Unifier
11 feb 2018
110
3
28
spijkenisse