Is dit echt of ?

Rammie

UniFier
13 feb 2019
81
10
8
Ridderkerk
72188799bb6f8f7c6dae90a76c88b3b1.jpg
 
Klant had er 5 hangen en wilde een cloud key en aps werden wel gevonden en al maar bleef in soort loop met updates.
Kreeg het niet goed nu 5 up ac pro geplaatst wifi ook 1000x beter nu
 
Dit is echt. Dit zijn de 1e generatie Ubiquiti AP's met hun oude logo en kunnen alleen 2.4 Ghz. Deze kun je ook alleen gebruiken met controller versies tot 5.6.42.
Hogere, nieuwere controller versies herkennen deze AP's niet meer.
 
Ik gebruik deze access points nog steeds op sommige plaatsen. Misschien niet de aller snelste accesspoints maar nog steeds voor sommige toepassingen acceptabel. En, in tegenstelling wat hierboven wordt beweerd, ze werken nog steeds met de laatste software (in gebruik op dit moment 5.10.24). De enige die niet meer ondersteund wordt is de eerste generatie vierkante UAP-AC. Vreemd, daar deze veel later geïntroduceerd is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Hofstede
Klopt. Ik verwarde ze met de vierkante.Die hadden een andere chipset. De ondersteuning daarvan is stopgezet omdat de fabrikant van de chipset ook de ondersteuning van de bijbehorende SDK stopgezet heeft.

Desondanks kan ik me niet voorstellen dat je dit type AP nog nieuw gaat aanschaffen en inzetten.
 
Activiteit
Er wordt op dit moment (nog) geen nieuwe reactie gepost.
  Topic Status: Hallo . Er is al meer dan 14 dagen geen nieuwe reactie meer geplaatst.
  De inhoud is mogelijk niet langer relevant.
  Misschien is het beter om in plaats daarvan een nieuw onderwerp te starten..