Gebruik van Facebook Wi-Fi voor gastautorisatie

Gebruik van Facebook Wi-Fi voor gastautorisatie

Hempie

Administrator
UniFier
30 jan 2018
1.346
937
163
Hempie submitted a new resource:

Gebruik van Facebook Wi-Fi voor gastautorisatie - UniFi heeft Facebook verificatiemethode voor gast-wifi geïntroduceerd

Overzicht

UniFi heeft de Facebook-verificatiemethode voor gast-wifi geïntroduceerd, beginnend in UniFi Controller versie 5.6.12. Met deze functie kunnen bedrijven gebruikers toestaan zich te authenticeren via Wi-Fi via Facebook. Het gebruik van Facebook-autorisatie kan een eenvoudige en eenvoudige manier zijn om ervoor te zorgen dat klanten toegang hebben tot wifi en tegelijkertijd voordeel halen uit het op de markt brengen van uw bedrijf via sociale media. Deze gids...

Read more about this resource...
 
Interessant stuk om door te lezen alleen merkte ik op dat de link die je hebt toegevoegd in het artikel doorverwijst naar een artikel over Cloudkey back-up .

Thanks voor het posten in elk geval!

Groet, Arjan


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

Deze misschien beter..

Rene

Thanks René!
Echter heb ik deze al aandachtig bekeken. Er is maar weinig informatie te vinden over de Facebook koppeling voor het gastennetwerk.

Dat leek mij nu net een leuk stukje om te lezen dus vandaar :)





Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Facebook koppeling zelf heb ik ook niet aan de praat gekregen, ik geloof dat dat ook niet meer kan.
In een bericht wat ik erover gelezen had hebben ze wel een reden ervoor gegeven.

Rene
 
Als ik het verhaal goed begrepen heb, moet je eerst een koppeling maken naar een (bedrijfs) facebookpagina die eerst geliked moet worden voordat de betreffende gast-netwerk gebruikt kan worden.
 
Activiteit
Er wordt op dit moment (nog) geen nieuwe reactie gepost.