Controller ziet accesspoint niet meer

Bello2019

UniFier
28 nov 2019
20
4
3
Hallo,
nadat ik ben verhuist naar een nieuwe woning heb ik mijn AP mee verhuisd. Daar heb ik een nieuw IP van de provider gekregen. Alles heb ik weer werkend alleen ziet de controller het AP niet meer. Een 2e nieuw aangeschaft AP ziet hij wel. Ik kan ze beiden echter niet koppelen onder het zelfde netwerk. Wie kan mij op weg helpen?
 
Reset je AP middels een paperclip vlakbij de UTP aansluiting in de AP, houd deze ingedrukt tot de led uit is. Hierna kan je hem opnieuw toevoegen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dickey
Helaas werkt dit niet. Ik heb het AP op deze manier gereset. Het start opnieuw op maar blijft onzichtbaar voor de controller. Het AP functioneert wel. Ik kan wel via dit AP het netwerk op.
 
Het AP knippert bij opstart wit en daarna continu blauw. Ik vermoed dat het met het IP adres van het AP te meken heeft? Kan dit? Is dit ergens te benaderen om aan te passen?
 
na reset zou led niet blauw moeten zijn, maar wit. na configuratie wederom blauw. Bij reset ongeveer 10 seconden de reset knop indrukken
 
Ik ben nu zover dat de led van het AP na een reset continu wit brand. Het wifi signaal van het is AP is nu ook niet meer zichtbaar. Raak ik verder van huis?
 
nee, je gaat de goede kant op. met de controller de AP (als die zichtbaar is)adopten en je bent klaar. na adopt wordt het lampje weer blauw
 
Jaaa.. Deze ziet hem. Maar wanneer ik op ACTION klik gebeurt er verder niets... ?
UniFi AP-AC-Lite192.168.178.1980:2A:A8:93:C4:85UnknownACTION
 
Waarom ziet mijn controller het APS welk staat te wachten niet? En het andere wel. Wie heeft er nog suggesties hoe ik het APS weer kan toevoegen?
 
Activiteit
Er wordt op dit moment (nog) geen nieuwe reactie gepost.
  Topic Status: Hallo . Er is al meer dan 14 dagen geen nieuwe reactie meer geplaatst.
  De inhoud is mogelijk niet langer relevant.
  Misschien is het beter om in plaats daarvan een nieuw onderwerp te starten..