Bericht bewerken

Chulin

UniFier
27 aug 2019
222
58
28
Misschien lijkt aan mij maar ik kan mijn berichten niet bewerken, net wat gepost met een foutje, dan moet ik een nieuwe bericht plaatste, klopt dat?
trouwens, ik ben in vellen forums actief maar nergens is zo stil als hier, ik had meer verwacht, zeker van van administrators en moderators
 
Berichten kun je gewoon onbeperkt bewerken. Daar zit geen limiet op.

Je verwacht misschien meer van moderators, maar naast dat ik moderator ben op dit forum heb ik ook een full-time baan en een privé leven. [emoji3]

Ook gewone leden mogen dingen inbrengen, daar hoef je geen moderator voor te zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: erik
Misschien is ergens een instelling dat ik gemist heb maar ik kan niet mijn eigen berichten bewerken.
verder is geen kritiek maar mensen komen hier omdat weinig of helemaal geen verstand (zoals ik ) hebben van UniFi netwerk zo lijkt me verstandig als iemand reageert met kennis van zakken, ieg veel beter als ik het doet, vind je het niet? ?
 
@Chulin Zie je onder jouw berichten geen knoppen zoals "Bewerk" en "Verwijder"? Laat anders even een schermafdruk zien van hoe dit draadje er op jouw scherm uitziet.
 
Nou moet ik zeggen dat hij wel gelijk heeft bewerken staat er bij mij ook niet bij

Alleen rapporteer citaat en citeer
Staat er onder






Ja nu wel
 
Laatst bewerkt:
Activiteit
Er wordt op dit moment (nog) geen nieuwe reactie gepost.
  Topic Status: Hallo . Er is al meer dan 14 dagen geen nieuwe reactie meer geplaatst.
  De inhoud is mogelijk niet langer relevant.
  Misschien is het beter om in plaats daarvan een nieuw onderwerp te starten..