USG Pro 4P ventilators wisselen

USG Pro 4P ventilators wisselen

Het geluid is (veel) luider.
Prima router maar moet echt wel in een kast hangen.
Zo vrij maakt hij echt pittig herrie.
Bij mij hangt hij onder een bureaublad, bijna rondom in een kamer, en dan hoor je hem goed.
Ok, ik ben er inmiddels wel aan gewend.
Twee nassen staan op dat zelfde bureaublad en die hoor je ook.
 
heeft er iemand al eens een push/pull combi geprobeerd?
Voor de koeling lijkt het mij wel een mooie test om de fan die tegenover de cpu zit, lucht vanbuiten de kast aan te laten zuigen zodat hij over de cpu heen blaast.
Dan de andere de warme lucht er weer uit te laten blazen.

Of:
Het koellichaam verkorten en dan een kleine fan erop zetten. De gaatjes voor montage zitten al in het mobo.
 
Insomiac.. ik ben bang dat wat jij wilt geen succes zal worden.. voor de push / pull zitten de fans te dicht bij elkaar.

Rene

Fan aan de zijkanten zal wel helpen.
 
Als ik twee warme switches op elkaar leg zorg ik altijd voor een afstand van minimaal ca 2 cm (paar balkjes of platte doppen oid. In een rack altijd een vrije positie ertussen.
 
  • Leuk
Waarderingen: PcRene
Hempie, dank voor je tip! Zojuist vervangen en ben inmiddels verlost van mijn snerpende prikkel😂✌🏾
Moeders de vrouw blij,
kids blij
en ik mag verder met mijn unifi@verslaving😍
 
  • Leuk
Waarderingen: Hempie
Insomiac.. ik ben bang dat wat jij wilt geen succes zal worden.. voor de push / pull zitten de fans te dicht bij elkaar.

Rene

Fan aan de zijkanten zal wel helpen.
Dit zou wel kunnen werken voor de US-24-250W een kant push andere kant pull dat geeft nog meer wind
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: PcRene
Dit zou wel kunnen werken voor de USG PRO een kant push andere kant pull dat geeft nog meer wind
Ik betwijfel het... Als je de fans in de originele positie laat zitten zul je weinig meer wind (if any) over de koelblokjes heen krijgen omdat de fans te dicht op elkaar zitten, verplaats je de fans naar de zijkanten en gebruikt dan push-pull heeft het veel meer zin.
 
Ik betwijfel het... Als je de fans in de originele positie laat zitten zul je weinig meer wind (if any) over de koelblokjes heen krijgen omdat de fans te dicht op elkaar zitten, verplaats je de fans naar de zijkanten en gebruikt dan push-pull heeft het veel meer zin.
Ik bedoel de US-24-250W :cool:
 
Ik wil mijn USG Pro ook voorzien van stillere fans.
Is de Noiseblocker BlackSilentPRO PM-2, 40mm nog steeds de beste oplossing vwb geluid en temperatuur?
 
  • Leuk
Waarderingen: Coen1983
Ik wil mijn USG Pro ook voorzien van stillere fans.
Is de Noiseblocker BlackSilentPRO PM-2, 40mm nog steeds de beste oplossing vwb geluid en temperatuur?
Beste oplossing denk het wel. Het lost voor 4 tientjes de geluidsoverlast op. Bij mij staat de usg 4 in de meterkast. Voor fanwissel hoorde je de fans met dichte deur in de gang en slaapkamer. Na fanwissel hoorde je ze niet meer op de gang en slaapkamer.
 
Activiteit
Er wordt op dit moment (nog) geen nieuwe reactie gepost.