Second-Generation UniFi Switching

(y) bijna feen volgens de spec's qua geluid alleen de pro's. Las ergens dat de 16P fanless zou zijn maar dat zal dan wel niet.
 
Ik denk dat de USW-16-POE en 24-POE beide fanless zijn. De dBr waarden staan allemaal op 0.5.
De PRO's hebben een 0.9 t/m (bv) 22.5 bij full load.
ps. De streep aan de bovenkant (boven de UTP poorten) is dus een sleuf waar lucht naar binnen/buiten kan.

Achteraf gezien lijkt dat deze 24, dezelfde hoeveelheid aan settings heeft als de switch-8 of de oude 24.
Je kan alle settings zien in deze video:

Ik ga van het weekend mijn hele toplogie omgooien :)
 
  • Leuk
Waarderingen: PcRene
In de early access store staan er een aantal additionele modellen in de gen 2 lineup.
Zie ook 1:11 op

Ik vermoed dat de (missende = #) modellen die hij niet benoemt de onderstaande zijn.
Wat opvalt is dat ze allemaal geen POE hebben.

USW-16-POE 299 *
USW-24 225 #
USW-24-POE 379 *
USW-Pro-24-beta 399 #
USW-Pro-24-POE 699 *
USW-48-POE 589 #
USW-Pro-48-beta 599 #
USW-Pro-48-POE 1099 *
 
Is het al bekend wanneer ze leverbaar zijn? Ik wil er graag 1 gaan kopen maar vraag me nu af of ik moet wachten of via 1 van de weinige shops 1 moet gaan bestellen..?
 
In de marketing plaatjes zie ik regelmatig van die korte DAC-kabeltjes zoals ook de te zien op de onderstaande foto. Als ik echter hier naar zoek kan ik kom ik niet korter dan 50 centimeter. Benieuwd of iemand anders ze wel heeft gevonden...

switch.86e30050.png
 
@PE1PQX Ik was in de veronderstelling dat het een DAC kabeltje zou zijn gezien er zo'n kunststof beugeltje aan zit, deze zie je eigenlijk niet op een UTP-SPF module. Maar dat zou idd ook een mogelijkheid zijn.
 
Deze DAC kabeltjes zie je wel vaker op de marketing foto's van UBNT. Sommige mensen hebben ze ook gekregen van UBNT om te beta testen.
Maar ze zijn nog niet op de markt gebracht en de vraag is of dat ooit gaat gebeuren.
Reden is juist het feit dat ze zo kort zijn, dat maakt de glasvezel kwetsbaar omdat de buiging nogal sterk is.
 
@Hofstede Maar een DAC kabel is toch geen glasvezel? DAC staat naar mijn weten voor Direct Attach Copper. Dus heel vergelijkbaar met twee SFP+ modules en een losse UTP kabel, alleen bij een DAC zijn het geen losse onderdelen maar is het een geheel.
 
Heb nu net een 24P - Pro Gen2 besteld zonder POE voor €412,- (is goedkoper dan op hun EU site) ben benieuwd. Kom er alleen er net achter dat ie waarschijnlijk te diep is voor de meterkast :eek::ROFLMAO:

En een Flex voor in de schuur.
 
Laatst bewerkt:
:oops: hij is dus te diep voor de meterkast. Nou maar ff sparen voor de 24P-Pro Poe en deze dan maar op z'n kant in de meterkast hangen.
Was vergeten dat ik nu een aantal devices heb die poe gebruiken en das toch wel handig ipv al die powerbloks.;)

En de USW-Flex bevalt goed voor in de schuur.
 
Activiteit
Er wordt op dit moment (nog) geen nieuwe reactie gepost.
  Topic Status: Hallo . Er is al meer dan 14 dagen geen nieuwe reactie meer geplaatst.
  De inhoud is mogelijk niet langer relevant.
  Misschien is het beter om in plaats daarvan een nieuw onderwerp te starten..