Unifi Cloud Key G2+ instellen van netwerk gaat fout

LocoLoco

UniFier
10 aug 2019
11
1
3
Mijn nieuwe Cloud Key G2+ krijg in niet meer werkend.

Mijn Cloud Key G2+ heeft gewerkt. Hierna wilde ik de unifi controller overzetten naar mijn Cloud Key G2+.
- Unifi controller versie gecontroleerd met de UCK G2+
- Back-up gedownload
- Back-up in UCK G2+ geladen
- IP adres van de UCK G2+ aangepast aan die van de Unifi Controller (hier is het fout gegaan)

Hierna werkte mijn UCK G2+ niet meer. Ik kon niet meer inloggen.

Hierna heb ik mijn UCK G2+ teruggezet naar fabrieksinstellingen. Dit wordt goed afgerond.
Alleen kan ik de setup van mijn UCK G2+ niet meer goed afronden

Mijn UCK G2+ wordt nog wel gevonden, maar als hij de instellingen gaat doen, krijg ik een fout (zie foto) Of een zelf achtige " 404" verbindingsfout.

Kan iemand mij helpen om mijn UCK G2+ weer werkend te krijgen?
 

Bijlagen

  • 50A00886-AA74-4C93-B355-7D1BFB9B05D4_1_201_a.jpeg
    50A00886-AA74-4C93-B355-7D1BFB9B05D4_1_201_a.jpeg
    183,9 KB · Weergaven: 29
Probeer de CloudKey in te stellen via zijn web-interface in plaats van via de app.
 
Dat heb ik ook al geprobeerd, maar dan kan ik niet inloggen. Hier zegt hij dat mijn user name en wachtwoord niet.
 

Bijlagen

  • unifi inlof.jpg
    unifi inlof.jpg
    287,5 KB · Weergaven: 20
Ik heb zelf het idee dat er op een of andere reden nog wat in de CKG2+ blijft zitten. Ook al heb ik hem teruggezet naar fabrieksinstellingen
 
Ik was er ondertussen ook al achtergekomen (ww en username).
En het is gelukt. Dank u.

Via de app nu ook weer, wel eerst mijn account moeten "vergeten", daarna controller laten zoeken en bij het instellen opnieuw met mijn bestaande account inloggen. Deze keer kwam hij wel door de setup heen.

Top, bedankt voor jullie hulp.
 
Activiteit
Er wordt op dit moment (nog) geen nieuwe reactie gepost.
  Topic Status: Hallo . Er is al meer dan 14 dagen geen nieuwe reactie meer geplaatst.
  De inhoud is mogelijk niet langer relevant.
  Misschien is het beter om in plaats daarvan een nieuw onderwerp te starten..