Producten zijn beheerd door een ander.

M

Mossie

Guest
Zojuist een nieuwe cloudkey V3 geïnstalleerd. Tenminste een poging daartoe. Ik heb een Unify switch (16 poort) en twee ac-pro, alles nieuw. De fout is hem gaan zitten in het Unify account. Hier is tijdens de installatie een verkeerd email adres ingevuld. Ik heb het installatie proces hierna doorlopen maar
deze liep vast . Ik heb ook nooit een verificatie email gehad. Hierop een tweede poging gedaan waarbij nu het juiste email adres is gebruikt. Dit ging goed. Alleen nu geeft de key aan dat de producten zoals de switch en de twee AC-pro's beheert worden door iemand anders. Hierdoor kan ik ze niet adopteren. Ik heb dus het idee dat de producten aan een verkeerd account zijn gekoppeld. Ik heb het verkeerde account verwijderd en de juiste gekoppeld maar geen resultaat helaas.

Wie kan mij vertellen wat ik hieraan kan doen?

Alvast bedankt voor de moeite,

Groeten Dennis
 
Helaas werkt dit niet. Ik verwijder de apparaten maar ze komen direct weer terug waarbij de melding "adoptie mislukt" verschijnt.
 
Het is gelukt. Idd alles gerest wat soms inhield langer dan 10 sec!!! Bedankt voor de tips
 
Activiteit
Er wordt op dit moment (nog) geen nieuwe reactie gepost.
  Topic Status: Hallo . Er is al meer dan 14 dagen geen nieuwe reactie meer geplaatst.
  De inhoud is mogelijk niet langer relevant.
  Misschien is het beter om in plaats daarvan een nieuw onderwerp te starten..