Api melding AP zolder en meterkast

11 nov 2020
2
0
1
Goedemiddag,

Ik ben vandaag lid geworden van dit forum. Heb zelf in onze nieuwe woning 3 ap Lite gemonteerd. Een in de meterkast en op de eerste en tweede verdieping.

De singel strekte zijn niet overal even strek. Het is zelf zo dat als we benden zijn mijn telefoon de ap op zolder pakt ipv de meterkast beneden?!?!

Na wat speur werk, kwam ik er achter dat je de gegevens van de ene ap naar de andere kan kopiëren. Dus heb ik de zolderverdieping gekopieerd voor de meterkast.

Nu is er een probleem ontstaan dat ik geen wijzigingen kan aanpassen in de meterkast en zolderverdieping. Krijg melden dat de API niet goed is en dat de zenders niet zijn bijgewerkt?!!?!?

Kan iemand mij vertellen om het evt terug te zetten naar de oude situatie? Moet ik dan beide ap resetten?! of is er een andere manier om dit terug te zetten?

Gr Ralph,
 
Goedenavond,
Ik heb de drie ap voorzien van stroom en alles geïnstalleerd op mijn pc en niet geconfigureerd!
De ap in de meterkast heb er uitgehaald en in het. Dressoir en dit signaal is wel beter geworden, echter knippert nu het blauwe licht op de ap?!
Wil je uitleggen hoe ik de ap’s kan configureren?
Ik blijf op mijn pc ook nog steeds de melding krijgen dat de api niet goed zijn bijgewerkt waardoor ik geen instelling kan aanpassen per AP!?!
Alvast bedankt

Gr Ralph
 
Activiteit
Er wordt op dit moment (nog) geen nieuwe reactie gepost.
  Topic Status: Hallo . Er is al meer dan 14 dagen geen nieuwe reactie meer geplaatst.
  De inhoud is mogelijk niet langer relevant.
  Misschien is het beter om in plaats daarvan een nieuw onderwerp te starten..