Problemen met WIFI en foutmeldingen AP Proś

R

Ricardo_76

Guest
Ik heb sinds de laaste update (4.0.54.10625) van mijn AP Ac Proś (2 stuks) veel problemen.
Vaak is er wel WIFI, maar geen internetverbinding vauit de AP's

Ik ik krijg bijna iedere minuut de volgende meldingen:
1569528836010.png


Maar alle ungeautoriseerde netwerken die hier aangegeven zijn, zijn mijn eigen SSID's.
Hebben er meer mensen deze problemen. Of nog liever een oplossing ?
 
Hier draait een pro met laatste firmware zonder problemen. Misschien is iets fout gegaan tijdens de update, je kan ook proberen naar de oude firmware terug gaan.
 
Hier draait een pro met laatste firmware zonder problemen. Misschien is iets fout gegaan tijdens de update, je kan ook proberen naar de oude firmware terug gaan.
Hoe kan ik deze downgraden dan?

Verstuurd vanaf mijn Mi A3 met Tapatalk
 
Downgraden kun je bereiken door een custom upgrade uit te voeren. Links naar oudere versies firmware vindt je op de site van Ubiquiti.

Kun je iets meer info geven? Welke controller versie gebruik je en waar draait de controller?
Heb je de controller wel continu actief of staat die bijvoorbeeld op een laptop?
 
Zeker. Zie bijlage voor versie.
De controller draait op een cloudkey.
Software versie 5.11. 46

Er komen zeker meer dan 3 foutmeldingen per minuut.
Er is ook vaak geen verbinding.
8e9fae6cbad68326a95e58393807d153.jpg


Verstuurd vanaf mijn Mi A3 met Tapatalk
 
Hoe zijn de AP’s verbonden met het netwerk?

Hebben CloudKey en de AP’s een vast IP adres?
 
AP's (2 stuks) zijn bedraad aangesloten.

Alle unifi apparatuur hebben een statisch ip adres.

Verstuurd vanaf mijn Mi A3 met Tapatalk
 
  • Leuk
Waarderingen: Chulin
NIet per ongeluk dezelfde IP adressen ingesteld? De vaste adressen vallen buiten de range die automatisch wordt uitgedeeld?
 
Alles heeft een eigen IP-adres, dus dat kan het probleem niet zijn.

Ik kon niet zo snel vinden hoe ik kon downgraden, dus ik ben nu de backup van 2 weken geleden aan het herstellen.
Kijken of dat beter gaat.
 
Even een update: Heb een backup van een maand geleden terug gezet, maar er veranderde niets. Alle apparatuur behield ook de nieuwst firmware.
Daarna heb ik alle Unifi apparatuur een downgrade gegeven. Maar nog steeds de meldingen.
 
Ik denk dat het dan toch de controller is die het veroorzaakt.
Iemand een idee of ik die ook kan downgraden?

Verstuurd vanaf mijn Mi A3 met Tapatalk
 
Activiteit
Er wordt op dit moment (nog) geen nieuwe reactie gepost.
  Topic Status: Hallo . Er is al meer dan 14 dagen geen nieuwe reactie meer geplaatst.
  De inhoud is mogelijk niet langer relevant.
  Misschien is het beter om in plaats daarvan een nieuw onderwerp te starten..