stroomuitval

C

costatv

Guest
goedemorgen.
ik woon in spanje en heb regelmatig stroomuitval. mijn cloudkey verliest dan gegevens om bv inte loggen via fb. als ik dan een back up ga gebruiken werkt mn fb check in nog steeds niet.in de wifi lijst blijft ik wel de naam zien maar als er iemand wil inloggen zegt bv de telefoon internet niet beschikbaar.
is er iets dat ik over het hoofd zie??
alvast bedankt
 
Is het overwegen van een UPS een optie? Je apparatuur knapt er niet van op om vaak een harde shutdown te krijgen. Piekbelasting kan je apparatuur beschadigen. Ook loop je steeds een risico op een corrupte database.
 
  • Leuk
Waarderingen: costatv
Stroomuitval voor de Cloud Key 1e generatie is altijd een issue. Daarom hebben ze in de 2e generatie ook een kleine accu ingebouwd om dat probleem te omzeilen.
Als de stroomuitval telkens van korte duur is (enkele minuten), dan zou ik gaan voor 1 of meerdere UPSsen. Op die manier kun je ook de andere apparatuur beschermen tegen de stroomuitval en blijft alles netjes in de lucht.
Gaat het vaker om langere periodes, dan zal een UPS ook hier niet helpen, want die kan de Cloud Key niet downbrengen zodra de accu van de UPS bijna leeg is. In dat geval kun je beter een Cloud Key van de 2e generatie overwegen.
 
  • Leuk
Waarderingen: costatv
Activiteit
Er wordt op dit moment (nog) geen nieuwe reactie gepost.
  Topic Status: Hallo . Er is al meer dan 14 dagen geen nieuwe reactie meer geplaatst.
  De inhoud is mogelijk niet langer relevant.
  Misschien is het beter om in plaats daarvan een nieuw onderwerp te starten..