Ervaringen met Advanced Features?

mchp92

UniFier
1 feb 2018
417
78
28
Bourgondisch Brabant
Gebruikt iemand deze optie? Werkt dat naar behoren en heb je dr wat aan?
afd6f3408a50fce9b89936837f878259.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
  • Leuk
Waarderingen: m4v3r1ck
Ik zie wel direct twee items die mijn buitengewone interesse hebben: 1) bandsteering en 2) load balancing. Deze features staan dan nu per direct ook op mijn to-checkout-list! [emoji41]

PS! Die waarschuwing neem ik wel heel serieus in mijn onderzoekje!
 
  • Leuk
Waarderingen: mchp92
Tja wat ga je aanvangen met Band Steering, je kan dan instellen per AP welke band je verkiest en of alleen 5 GHz moet worden gebruikt. Load Balancing is gebruikers 'verdelen' over meerdere AP's, heb jij dan zoveel clients @m4v3r1ck :)

Voor een thuis situatie, zelfs met dit professioneel spul, zie ik niet meteen een doel voor deze Advanced Features.
 
(...) heb jij dan zoveel clients @m4v3r1ck :) Voor een thuis situatie, zelfs met dit professioneel spul, zie ik niet meteen een doel voor deze Advanced Features.

Nee, ik heb nog steeds maar 1 AP waar ik voorlopig even genoeg mee kan doen en dus testen. Uiteraard wil ik zo veel als mogelijk features bekijken, uitzoeken en tweaken. Daar is dit mooie spul dan ook zeer geschikt voor. :cool:
 
Activiteit
Er wordt op dit moment (nog) geen nieuwe reactie gepost.
  Topic Status: Hallo . Er is al meer dan 14 dagen geen nieuwe reactie meer geplaatst.
  De inhoud is mogelijk niet langer relevant.
  Misschien is het beter om in plaats daarvan een nieuw onderwerp te starten..