UniFi 5.7.20 Stable has been released

Ja, dat duurt meestal een week. Als er geen onverwachte problemen opduiken. Voor CloudKey bezitters komt er dan meestal een nieuwe firmware uit met deze controller versie.
 
  • Leuk
Waarderingen: error33
Update net gedaan. Eerst FW vd CloudKey. Die blijkt automagisch ook de controller versie op te tillen naar 5.7.
Daarna waren FW upgrades in alle devices zichtbaar. Die heb ik toen maar even gedaan (alles vanuit de trein met mn iphone - briljant spul dat unifi).

Nu dus mijn hele lan opgetild naar nieuwe versie. Van t weekend eens even gaan spelen. Look and play ;-)
 
  • Leuk
Waarderingen: Hempie
Wat mij opvalt na de update is dat deze melding onder Instellingen - - Site soms weg valt. Helemaal omdat ik geen 3P heb maar een 4P.
Na een refresh is het weer aanwezig, deze optie kunnen ze toch op basis van je hardware (on)zichtbaar maken. Of het is nog een java cache dingetje...

usg 3p.PNG
 
Ik zie dat hier niet. Maar ik draai wel op een hogere controller versie. Als het een bug is, is het al opgelost. ;)
 
Activiteit
Er wordt op dit moment (nog) geen nieuwe reactie gepost.
  Topic Status: Hallo . Er is al meer dan 14 dagen geen nieuwe reactie meer geplaatst.
  De inhoud is mogelijk niet langer relevant.
  Misschien is het beter om in plaats daarvan een nieuw onderwerp te starten..