USG Pro 4P ventilators wisselen

USG Pro 4P ventilators wisselen

Thnx. Ze zijn besteld :)
De USG Pro staat nu los in de meterkast (verticaal), iemand een tip voor bevestiging in een relatief smal meterkast? (diepte 30cm)
 
iemand een tip voor bevestiging in een relatief smal meterkast? (diepte 30cm)
Mijn plannetje (nog geen tijd voor gehad):

- boven in de meterkast 2 kleine balkjes links en rechts verticaal monteren (zo diep als kan, maar je hebt maar weinig nodig bij 1U = 6cm)
- daar een plankje verticaal tegenaan schroeven
- daar deze jongen verticaal tegenaan schroeven (1,2,3 U, naar gelang je nodig hebt), voorzijde naar beneden
- daar de USG/UDM in monteren, poorten naar beneden, bij 3U heb je nog plek voor een switch & patch panel maar dan heb je 15-20 cm diepte nodig

Hier zie je het plankje bij bij mij, die heb ik al, de buizen lopen er achter langs. Er zit alleen nog wat in de weg; die dimmers moeten verplaatst of vervangen.

1647700199221.png
 
Laatst bewerkt:
Hahaha je foto met de de switch lite 16 is het volgens mij. Wat zit daar allemaal aan? 😅
Klopt, is de Switch Lite 16. Die gaat naar 12 x ethernet WCD`s door het huis en nog wat rommel in de meterkast zelf (alarm, hue bridge, NAS). Aan die WCD`s hangen dan de UDM, switches, AP`s en soms directe clients. Een stuk of 30 bekabelde clients, dat gaat hard tegenwoordig. Ik bekabel altijd waar mogelijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: m4v3r1ck en Coen1983
Klopt, is de Switch Lite 16. Die gaat naar 12 x ethernet WCD`s door het huis en nog wat rommel in de meterkast zelf (alarm, hue bridge, NAS). Aan die WCD`s hangen dan de UDM, switches, AP`s en soms directe clients. Een stuk of 30 bekabelde clients, dat gaat hard tegenwoordig. Ik bekabel altijd waar mogelijk.
Netjes. Heb zelf pak en beet 12x verdeeld over twee switches bekabeld in huis aangesloten, inclusief WCD. Daarnaast ong. 15 wireless cliënts.
 
Activiteit
Er wordt op dit moment (nog) geen nieuwe reactie gepost.