App geeft unkwown versie

M

Manfred1971

Guest
Hallo,

Ik heb mijn Unifi Ap LR geconfigureerd via de pc. Alles werkt goed. Maar nu heb ik de app geïnstalleerd op mijn android telefoon. Bij controllers zie ik de unifi, echter kan ik niet connecten. ook staat er unkown versie onder. Is het überhaupt mogelijk, als je de unifi op je pc configureert dat je hem dan ook op je telefoon kunt bekijken?

Manfred
 
De app moet gewoon verbinding kunnen maken met de controller op je PC. Maar die moet dan wel actief zijn op je PC en de antivirus/firewall van de PC moet niets blokkeren.
 
Ik heb het niet over de firewall in de router.
Als je de Unifi software op een PC installeert dan wil de firewall op de PC wel eens moeilijk doen.
 
bedankt allemaal, ga kijken wat de instellingen zijn
 
weet al wat ik fout deed, ik maakte via de app verbinding naar het vaste ip adres van de unifi, echter moest ik het ip adres van de computer opgeven.

Als ik unifi via mijn synology laat lopen, moet ik dan alles opnieuw instellen? want heb het geïnstalleerd, maar dan komt hij weer met de wizard...
 
Ja natuurlijk. Want je configuratie staat nu in de database op de PC. Je kunt maar één controller tegelijk hebben. Dus de controller software kan niet op meerdere machines staan.

Je kunt vanuit de controller de configuratie op de PC opslaan (backup) en deze dan teruglezen in de controller op de Synology. Daarna kun je de controller op de PC verwijderen.
 
Activiteit
Er wordt op dit moment (nog) geen nieuwe reactie gepost.
  Topic Status: Hallo . Er is al meer dan 14 dagen geen nieuwe reactie meer geplaatst.
  De inhoud is mogelijk niet langer relevant.
  Misschien is het beter om in plaats daarvan een nieuw onderwerp te starten..