switch vraagje

M

Martin

Guest
Hai ik ben Martin en ben nieuw hier.

ik heb een vraagje ik heb een Unify Switch 16 POE-150W waar ik een Unify switch 8 met Poe-doorvoer op aangesloten heb (dus zonder netspanning).
Is het dan nog mogelijk om een Unify AP-AC-Pro op poort 8 aan te sluiten zodat het AP ook op Poe werkt of moet ik dan de Unify Switch 8 op netspanning zetten?
 

Bijlagen

  • Knipsel Unify.JPG
    Knipsel Unify.JPG
    62,6 KB · Weergaven: 55
Hai ik ben Martin en ben nieuw hier.

ik heb een vraagje ik heb een Unify Switch 16 POE-150W waar ik een Unify switch 8 met Poe-doorvoer op aangesloten heb (dus zonder netspanning).
Is het dan nog mogelijk om een Unify AP-AC-Pro op poort 8 aan te sluiten zodat het AP ook op Poe werkt of moet ik dan de Unify Switch 8 op netspanning zetten?

Jazeker is dat mogelijk, ik doe dat met 2 switch 8 ook met daaraan de Ac Pro

Rene


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Ah bedankt voor je reactie Rene

Dan zal ik dat van de week is even proberen, ik had het al is geprobeerd maar toen werd er een poort geblokkeerd.
Ik was toen bang dat ik iets kapot zou maken dus had ik de Poe-adapter er maar weer tussen gezet.
Ben nu wat zekerder met de controller, dus nu lukt het misschien wel.

Alvast bedankt
 
e55424a46b364287523af31237da2fb6.jpg


Rechts zwart in van switch 16/150 poe.
Links wit naar AC Pro.

Rene


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Het is gelukt, je moet dus bij de instellingen van de switch de Poe doorvoer selecteren op de des betreffende poort.
Bedankt voor je uitleg en foto's PcRene.
 

Bijlagen

  • poe doorvoer.JPG
    poe doorvoer.JPG
    38,6 KB · Weergaven: 38
  • Leuk
Waarderingen: PcRene
Activiteit
Er wordt op dit moment (nog) geen nieuwe reactie gepost.
  Topic Status: Hallo . Er is al meer dan 14 dagen geen nieuwe reactie meer geplaatst.
  De inhoud is mogelijk niet langer relevant.
  Misschien is het beter om in plaats daarvan een nieuw onderwerp te starten..