Unifi camera wireless maken

• Beste gast, registreer een account en krijg zo volledig toegang tot het UniFi forum!
  • Adverteren op het Nederlands UniFi Forum? Vraag naar de mogelijkheden via ons contact formulier.

Aploki

Lid
Unifier
8 aug 2018
12
5
3
Rotterdam
Alle UniFi outdoor camera’s zijn allen obv UTP POE. Is er een device waardoor ik zo’n camera WiFi kan enabled? Ubnt noemt een AirMax + switch combo, maar dat lijkt me overkill.
Ik wil bv geen AC Pro in bridge modus bij de camera plaatsen. Gewoon een WiFi-client naar UTP POE.

Jammer dat de V2 cloudkey alleen UniFi cams ondersteund en dan ook nog eens alleen bekabeld (outdoor).

Thx Alexander

mchp92

Actief Lid
Unifier
1 feb 2018
416
77
28
Bourgondisch Brabant
Er moet altijd iig 1 kabel heen. Want spanning is nog altijd niet draadloos anno 2019. Om te voorkomen dat je dan twee kabels moet trekken heeft unifi ervoor gekozen om dit via utp te doen. En dus geen wifi antenne in je cam te hebben

Ik denk dus dat t niet kan

Aploki

Lid
Unifier
8 aug 2018
12
5
3
Rotterdam
Mijn Foscam WiFi camera’s hangen op de gevel van mijn buren en die van hun bij mij. We gebruiken elkaars stroom maar ze zitten op onze eigen WiFi. Daarnaast is de stroomkabel afgetapt van de buitenverlichting en moetnik gaan boren om er een UTP te krijgen. Vandaar een WiFi naar UTP zou makkelijk zijn.