Unboxing UniFi Security Gateway 4P

Hempie

Administrator
UniFier
30 jan 2018
1.343
935
163
Daar stond eindelijk de pakketbezorger aan de deur met wat mooie dingen :)

1.jpeg

Het open maken van de doos

2.jpeg

Veel zit er niet in maar hier gaan we toch heel veel plezier aan hebben.

0348C4EE-C9BD-4E12-89F9-069B28FA4975.jpeg
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: m4v3r1ck
Een eerste speedtest ziet er alvast goed uit, en wat zet deze router de pagina's snel op je scherm. Ik had hiervoor een Netgear R7000 staan maar dit is toch andere koek. :cool:

result_first_speedtest_unifi.png
 
  • Leuk
Waarderingen: mchp92 en m4v3r1ck
WOW! Wat super gaaf, gefeliciteerd met je nieuwe onderdelen! [emoji1306][emoji41]

Toch niet je trouwerij afgeblazen hoop ik!!! [emoji12][emoji23]
 
  • Leuk
Waarderingen: mchp92
Hoi, waarom heb je de 4P genomen? Ik heb het kleinere broertje hangen maar ben altijd benieuwd naar leuke upgrades:)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
Hoi, waarom heb je de 4P genomen? Ik heb het kleinere broertje hangen maar ben altijd benieuwd naar leuke upgrades:)

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Voor mij het rack design, sfp poorten en de snellere hardware :cool:
 
  • Leuk
Waarderingen: paul247
Hoi, waarom heb je de 4P genomen? Ik heb het kleinere broertje hangen maar ben altijd benieuwd naar leuke upgrades:)

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Voor mij het rack design, sfp poorten en de snellere hardware :cool:

Duidelijk. Ik kom nog niks tekort met mn 150W switch, eventueel zitten daar ook sfp poorten op. Ik kan mn 3P dus nog wel even laten hangen. Misschien nog een kleine upgrade van het LR accessspoint zodat ik deze ook poe kan aansluiten, maar verder ben ik wel super tevreden met wat ik nu allemaal heb staan/hangen.

Leuke community hebben jullie hier, vandaag gevonden:)
 
  • Leuk
Waarderingen: Hempie
Ja dank, iedereen die met UniFi in aanraking komt heeft meteen het virus te pakken :banana:
 
Ja dank, iedereen die met UniFi in aanraking komt heeft meteen het virus te pakken :banana:

Inderdaad. Nu denk ik bijna 1,5 jaar geleden voor mij, maar dat had veel eerder mogen zijn:) Geen klachten meer voor wat betreft wifi, en met alle switches ook unifi een super inzicht vooral in de browser!
 
Ik koos ook voor de Pro4 vanwege de sfp poorten.
Gebruik er eentje voor mijn glasvezel aansluiting.
Ziggo zit in wan2.
Erg tevreden met deze router.
 
  • Leuk
Waarderingen: paul247
Activiteit
Er wordt op dit moment (nog) geen nieuwe reactie gepost.
  Topic Status: Hallo . Er is al meer dan 14 dagen geen nieuwe reactie meer geplaatst.
  De inhoud is mogelijk niet langer relevant.
  Misschien is het beter om in plaats daarvan een nieuw onderwerp te starten..