U heeft 4 apparaten met een LTS in je netwerk.

niekniek89

UniFier
1 feb 2018
402
317
63
Goedemiddag,

ik heb een aantal dagen geleden mijn controller geupdated, en krijg nu de volgende melding:

U heeft 4 apparaten met een levenslange ondersteuningslevenscyclus in je netwerk.
Ik heb momenteel 4x de UniFi UAP Pro.
Nu heb ik wat zitten googlen, maar ik krijg (voor mijn gevoel) nog niet echt een duidelijk antwoord.

Krijgen mijn AP's nu helemaal geen updates meer (volgens mij alleen de EOL AP's niet)??
Kan ik mijn controller gewoon blijven updaten? zonder dat mijn AP's niet meer te beheren zijn

info:

).

alvast bedankt :)
 
Op gegeven moment zal er een controller versie worden uitgebracht waarmee je de “oude” AP’s niet meer kunt configureren. Vanaf dat moment kun je je controller niet meer updaten als je de oude AP’s wilt blijven gebruiken.
 
Bedankt voor jullie reacties!
Dat betekend dus dat de levenslange ondersteuningslevenscyclus over 1 jaar stopt? en niet "echt" levenslang is....
Ik krijg dus tot ergens volgend jaar nog ondersteuning, en daarna helemaal niet meer?

Weet ik voor nu genoeg :) ! bedankt!
 
LTS betekent Long Term Support, niet Lifetime Support. Ik vermoed dat de Nederlandse vertaling in de controller niet geheel correct is.

En je AP’s blijven gewoon werken, alleen geen nieuwe functionaliteit.
 
  • Leuk
Waarderingen: niekniek89
Activiteit
Er wordt op dit moment (nog) geen nieuwe reactie gepost.
  Topic Status: Hallo . Er is al meer dan 14 dagen geen nieuwe reactie meer geplaatst.
  De inhoud is mogelijk niet langer relevant.
  Misschien is het beter om in plaats daarvan een nieuw onderwerp te starten..