Nieuwe CloudKey Gen 2

Ik zit nog steeds te wachten op een G2 + nog steeds geen bevestiging wanneer die komt. Waarschijnlijk goedkoop is duurkoop ?
 
  • Leuk
Waarderingen: PcRene
Eergisteren bestelling maar definitief gecanceld , ze konden zelfs nog steeds geen datum aangeven. Toen ergens anders besteld en die was er de volgende dag. Mooi stukje hardware erbij. Binnenkort Unifi-Protect uitproberen.
 
  • Leuk
Waarderingen: PcRene
Heeft iemand deze rechtstreeks op een voeding hangen via usb-c en zoja welk merk / type voeding? Heb er een paar getest maar krijg dan netjes "bad power "melding in het scherm.
 
Hallo

Ook ik heb vandaag de Cloud key 2+ besteld. Ik draai nu nog de software op mijn laptop. Ik lees echter hier alleen de migratie van de CK naar CK2.
Ik neem aan dat als ik een backup maak van mijn laptop versie ik deze kan upgraden naar mijn nieuwe CK 2+. Dit geeft geen problemen neem ik aan?
 
Nee, mits je er wel voor zorgt dat de controller versie op de laptop en CloudKey met elkaar matchen. Anders kun je mogelijk de backup niet inlezen.
 
Activiteit
Er wordt op dit moment (nog) geen nieuwe reactie gepost.
  Topic Status: Hallo . Er is al meer dan 14 dagen geen nieuwe reactie meer geplaatst.
  De inhoud is mogelijk niet langer relevant.
  Misschien is het beter om in plaats daarvan een nieuw onderwerp te starten..