Wachtwoord werkt niet

seblom72

UniFier
6 dec 2019
14
3
3
Goedenavond,

Ik heb het unifi netwerk op mijn telefoon uitgezet (vergeet dit wifi netwerk) en daarna opnieuw geprobeerd te verbinden maar hij geeft steeds aan dat het wachtwoord onjuist is. Het wachtwoord is echter hetzelfde als in de unifi .... (waar je alles insteld) staat vermeld. Hoe nu verder?
 
Als ik op de controler pagina inlog en naar Draadloos netwerk ga, hier staan twee netwerken: gast en ons eigen netwerk
Dan bij ons eigen netwerk de security key zichtbaar maak. Dit is het ‘wifi’ wachtwoord toch?
 
Ja dat zou het moeten zijn. Probeer eens een ander device om te connecten.
 
Dat heb ik al geprobeerd, werkt helaas ook niet. Het gastnetwerk wachtwoord werkt wel
 
Dat probleem heb ik ook met mijn iPad kan er met geen mogelijkheid opkomen.
100 procent zeker van wachtwoord zowel eigen als gast netwerk.
Maar iPad blijft zeggen verkeerd wachtwoord
Heeft wel tijd verbinding gehad zonder problemen.
 
De devices die nog verbinding hebben werken gewoon. Ik heb ook een Samsung telefoon geprobeerd maar die werkt ook niet met het juiste wachtwoord.
 
Ook niet als de android het opnieuw laat verbinden? (Dus eerst vergeet netwerk)
 
Laatst bewerkt:
Ik zie wel in de controller software dat verschillende devices een mac adres hebben geweigerd misschien is dat het probleem (ook bij seblom72)
Weet iemand hoe je weer dat mac adres kan toevoegen?
 
Zojuist de samsung van mijn vrouw er uit gegooid en weer opnieuw laten verbinden, wil ook niet meer geeft aan: verificatiefout opgetreden (ik maak geen vrienden op deze manier)
Waar kan ik de device accepteren?
 
Die heb ik gevonden, selecteer de juiste device en krijg dan rechts op het scherm een menu van de device, hoe accepteer ik deze dan?
En hoe krijg ik verbinding met een nieuw device?
 
Ik heb een nieuw draadloos netwerk aangemaakt en die werkt wel op alles.
Er staat bij ‘combineer naam’ nu wel een vinkje (2G-5G instellingen of zo)
Iemand nog een idee hoe ik mijn andere netwerk weer op alle devices krijg?
En is er ook een overzicht van de meest optimale instellingen?
 
Ik heb zojuist nog Duplicate Network gedaan en dan werkt alles gewoon (zelfs het wachtwoord is hetzelfde)
Het originele netwerk nog steeds niet.
Wat voor opties zijn er nog?
 
Heb je soms het WiFi netwerk op de AP zelf ingesteld? Je kunt de instellingen van de WiFi namelijk ook in het properties panel van de AP aanpassen. Maar dan neemt de AP de wijzigingen die je in Settings -> Wifi networks wijzigt niet meer over.
 
Activiteit
Er wordt op dit moment (nog) geen nieuwe reactie gepost.
  Topic Status: Hallo . Er is al meer dan 14 dagen geen nieuwe reactie meer geplaatst.
  De inhoud is mogelijk niet langer relevant.
  Misschien is het beter om in plaats daarvan een nieuw onderwerp te starten..